Lise zamanlarımda karşımaa bir kız çıktı. Geriye kalan hayatım boyunca bir daha hiçbir kıza sevgi ve aşk gibi duyguları vermemem gerektiğini öğretti. Hiçbir kızın sevgi ve aşkı haketmediğini öğretti. maalesef olanlar yüzünden çok güzel ilerleyen ve genç yaşta kurduğum kariyerim bile bitti.
Bir değil birden çok. -11 yaşındayken doğumda kardeşimi kaybettim. -Kansere yakalandım. -Komaya girdim. -Kanserden girdiğim komada canımla cebelleşirken kocam ve en yakın arkadaşım tarafından aldatıldım. . . . Devam eder işte bu 😃
Çok üzüldüm senin adına. Her şey geçer de kaydedilen kardeş acısını bilirim. Giden birinin gelmeyeceğini bilmek çok acı. Aile acısı çok başka. Seni burada en iyi ben anlıyorum. Geçicek her şey mutlu ol her zaman 🤍
Hayatım boyunca yaşadığım bazı ailevi kayıplar ben de derin yaralar bıraktı hâlâ etkisi altındayım. Unutmak mümkün değil ama etkisi azalır umarım bir gün...