Keşke şunu da yapsaydım dediğiniz ne var? 28 yaşında olan birine ne önerirsiniz?

Şu sıra bi kaç hastalıkla uğraşıyorum. tedavisi mümkün şeyler ama inşallah. ben stresli biriydim ondan oldu. şimdi diyorum keşke o kadar stres yapmasaydım gençtim güzeldim enerjiktim. evet henüz bu yaşımda da bişey yok belki hala gencim ama yine de bi olgunluk geldi. bu bi yandan, bi yandan kötü. 20 lerin başında aşk acısı şu bu çok üzdüm kendimi. Hem de hiç değmeyecek insanlar için 🙂şimdi diyorum ne akılsızmışım. Daha iyileri dururken kendimi boşuna yıpratmışım. Keşke paramı biraz daha doğru yönetseydim diyorum bir de. hem birikim yapıp hem gezebilirdim. Ben yönetemediğim ikisini de yeterince yapamadım. Artık hiç bişeye geç kalmak istemiyorum. bu yaş için ne önerirsiniz?
Keşke şunu da yapsaydım dediğiniz ne var? 28 yaşında olan birine ne önerirsiniz?
Cevapla