Size de hic oluyor mu hep aynı döngüye gero dönüyormuşsunuz gibi mesela?

Size de oluyor mu zaman akıyor günler geçiyor aslında ilerliyorsunuz ama sanki hiç ilerlemenin gibi hissetme hep o acının içinde kalış o burukluk boşluk hatta o boşluktan ne yapacağını bilemeyip saçmalama gecmis degismez degistiremeyiz ama kabullenmek lazim oldu yasandi bitti diyebilmek lazim bu geriye gitme olayı oluyor mu veya iyileşen ilerleyen varsa nasil yapabildi bunu o his nasıl geçer?

Size de hic oluyor mu hep aynı döngüye gero dönüyormuşsunuz gibi mesela?
Cevapla