30 yaş erkeklerin neden hiç bir evlilik çabası yok?

Hem diyorlar ki evlenemedik vs kızları anlarım da erkekleri hiç anlamıyorum abi siz hiç çaba gostermiyorsunuz ki kız mı sizin ayağıniza gelecek hayal dünyasından cikin kızlar zaten gitmez erkeğe av avcı taktiği avcı her zmaan erkektir erkek oldigunuzu mu unuttunuz anlamadım

30 yaş erkeklerin neden hiç bir evlilik çabası yok?
Cevapla