Güncellemeler
1 yıl
Ha bir de ben yetişkin gibi davranmadığım için beni ciddiye almıyormuş öyle diyor. Kendi tavuk döneri bile kıskanınca yetişkin oluyor
Bu okudu doktor oldu. Hemen atandı 100 bin lira maaş alıyor. Ben okudum işsiz kaldım. Geçenlerde abim bana bir dönerci önerdi. Bu gitmiş orada tavuk döner yemiş. Magnetini getirip bizim buzdolabına yapıştırmış. Güya abim bana dönerci önerdi ya, o benden önce gidip tavuk döner yemiş bundan haz alıyor. Cidden ilkokul çocuğu düzeyinde bir kıskançlık. Şimdi de birkaç gün içinde araba alacakmış yaza doğru da evlenecekmiş. Ama bunları nispet yapmak için kullanıyor. Ben hayatımda tavuk döneri bile kıskanacak kadar hasta başka bir insan tanımadım. Bunun bu anaokulu düzeyinde nispetleri canımı sıkmaya başladı ne yapmalıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Oha resmen bu nasıl insan. Bence acayip seni kıskanıyor aslında kendisi o kadar okumuş doktor olmuş ama hala neden seninle uğraşıyor bence içinde söndüremediği olaylar olmuş eskiden. bazı insanlar çok garip cidden
İlişkşni kes olmuyorsa yaptığı şeyleri takdir et sinir olmadığını görürse bozulur