Kapalı olmak istemiyorum, kendi kararlarım ile yaşamak istiyorum?

Benı lütfen kınamayın ve hakaret etmeyin. 24 yaşındayım açık halimle çok barışık biriyim kendını daha ıyı hissediyorum. Ama aıle baskısı yuzunden kapanmak zorunda kaldım ve Şu an işin içinden cıkamıyorum. 14 yaşımdan beri kapalıyım. Unıversıteye hazırlanıyorum. Başka şehire gıdıp orada ozgurce yaşamak ıstıyorum (sız şimdi özgürlük açılmak demeyin) kendı kararlarımı almak istiyorum ama Şu an da bunalıyorum boyle kendımı girmeye cesaret edemiyorum. Sorum ne dıye sorarsanız içimi dökmek istedim.
Kapalı olmak istemiyorum, kendi kararlarım ile yaşamak istiyorum?
Cevapla