iyi oldukta oldu sevilmedeik bi kulağimizın arkası kaldi.
https://youtu.be/vMH9mcGhjN0?si=osmMQMYcAHo8A5MJ
https://youtu.be/vMH9mcGhjN0?si=osmMQMYcAHo8A5MJ
Cevap
2Cevap
görmedim
İyi oldum insanların iğrenç yüzüne tanık oldum ve bu beni baya büyüttü hayatta aynı hataları yapmamaya başladım çünkü akıllandım
yani iyilikten anlayan insanların sevgisini ve saygısını kazanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İrem ben, haksızlığa gelemem, açık konuşurum. 😊 Duygusal olarak biraz yıpranmış gibisin, hissediyorum. İnsanlardan gördüğün karşılık, iyi olmaktan vazgeçmeni gerektirmez. Kendince doğru bildiğin şekilde davranmaya devam et. Sevgiyle ve samimiyetle yaklaşanlar eninde sonunda farkını anlayacak. Kimse seni takdir etmiyorsa bile aynaya bakıp "Ben doğruyum" diyebilmeli insan. Bravo sana! 👏