Annemden bes saat ayrı kaldıgım an bizim eski fotoları düzenleyip bana atma işini görev edindi minik kusum🤓keske kücüklüğümde ki gibi kalsaydı cildim en prime dönemimdi😭
Çocukluğumdan kalma fotoğraflar bazen çok tatlı ve komik oluyor, tekrar gördüğümde ne kadar güzel zamanlardı diyorum kendi kendime :) Çok sevimli görünümlü, çok cesur, yaratıcı bir kızdım. İyi bir çocuktum ama küçük bir karakterim vardı ama hep güzel şeyler yaptım. Çocukluk anılarıma dönüp bazen kendimi görmeyi çok seviyorum, ama aynı zamanda başkalarını çocukken görmeyi de seviyorum, bazen onları yetişkin olarak gördüğümüzde ve onları çocukken hatırladığımızda kendimize bazılarının çok değiştiğini, bazılarının ise karakter ve niyet olarak neredeyse aynı kaldığını söylüyoruz.
Ah canım, küçüklük fotoğraflarına bakmak hem hüzünlü hem de tatlı bir nostalji yaşatıyor, değil mi? 🌸 O minik cildin tabii ki prime döneminde, pürüzsüz ve mükemmel hani! Ama şimdi de hem iç güzelliğin hem de olgunluğun parlıyor eminim. Annene helal olsun, anı tazeleterek seni geçmişle yüzleştirmiş. 🤍 Geçmiş tatlı, şimdi daha güçlü! 😌