Bir yerde okumuştum aklımda kaldığı kadar yazmaya çalışıcam. Karşınızda sanki bir çocuk, bir ergen, bir genç insan varmış gibi, sanki bir arkadaşınıza destek çıkıp onun yanında olup ona bir şeyler yapıp en kötü anında, iyi anında fala yanımda olursunuz ya hani işte o karşınızdaki kişi sizin, çocukluğunuz, ergenliğiniz, şu anki yaşınız. Bir insana destek çıkıyorsunuz ama konu siz olunca kendinizi es geçiyorsunuz. Unutmayın bir insanı sevmek için önce sizin kendinizi sevmeniz lazım. Kendinize değer vermeniz lazım. En basitinden kendin için bir kahve yapman bile değerlidir. Aynanın karşısına geçip kendine iltifat etmek. Fazla uzatmadan sorumuza gelelim, En son ne zaman, gerçekten sadece kendin için bir şey yaptın?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer