En son ne zaman, gerçekten sadece kendin için bir şey yaptın?

Bir yerde okumuştum aklımda kaldığı kadar yazmaya çalışıcam. Karşınızda sanki bir çocuk, bir ergen, bir genç insan varmış gibi, sanki bir arkadaşınıza destek çıkıp onun yanında olup ona bir şeyler yapıp en kötü anında, iyi anında fala yanımda olursunuz ya hani işte o karşınızdaki kişi sizin, çocukluğunuz, ergenliğiniz, şu anki yaşınız. Bir insana destek çıkıyorsunuz ama konu siz olunca kendinizi es geçiyorsunuz. Unutmayın bir insanı sevmek için önce sizin kendinizi sevmeniz lazım. Kendinize değer vermeniz lazım. En basitinden kendin için bir kahve yapman bile değerlidir. Aynanın karşısına geçip kendine iltifat etmek. Fazla uzatmadan sorumuza gelelim, En son ne zaman, gerçekten sadece kendin için bir şey yaptın?

En son ne zaman, gerçekten sadece kendin için bir şey yaptın?

#sesizlerinsesi

En son ne zaman, gerçekten sadece kendin için bir şey yaptın?
Cevapla