Duygusal zekanizin yüksek olduğunu düşünüyor musunuz?

Kendini ve başkalarını idare etme becerisiymis. Peki duygusal zekamiz yüksek ama işyerinde yine de kendimizi gosteremiyorsak, kendimizi göstermek için ne yapmalıyız?

Duygusal zekanizin yüksek olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla