Canınız sıkkın olduğunda kendi kabuğunuza mı çekilirsiniz, yoksa birine açılmayı mı tercih edersiniz?

Direkt uyumaya kaçarım 😂 yalnız değilimdir bence.. Düşüncelerini uyuyarak uyuşturan vardır. 😌
Canınız sıkkın olduğunda kendi kabuğunuza mı çekilirsiniz, yoksa birine açılmayı mı tercih edersiniz?
Canınız sıkkın olduğunda kendi kabuğunuza mı çekilirsiniz, yoksa birine açılmayı mı tercih edersiniz?
Cevapla