SELAM arkadaşlarım Nasılsınız? Detaya çok şey yazarım da bazıları altından kalkamaz. Benim lafım kurşundan serttir. O yuzden sabrimi yüce dağlara taşıyorum🙂
Kendi ayıbına bakmayıp başkalarına çamur atan insanlar hakkın da ne düşünüyor sunuz?
Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
Çünkü benim yaptıklarım onun için daha ağır sanane hem istediğimi yaparım anam mısın? babam mısın? sen kimsin bir sınavdın? bittin şükürler olsun çünkü o kazıklar atmış tuzak kurmuş o hiç bir şey değil benim yaptıklarım sorun sorunlu işte ne yapsın uğraşıyor bak annesinin dibinden ayrılamıyor niye çünkü evde tek korkar çünkü eşi görevde annem de onayladı anlaşamazlar aslında amaç ne? hem Allah'ın adaleti çalışamıyor sıkılıyor hem gezemiyor hem orada çocuklar güzel oynar hava atıyordu o babamın ona verdiği fırsatla onu elinden alması geç olmadı öbürleri de suçlamaya meraklı
En tehlikeli insan tipi onlar işte Allah kendi gibi insanlarla karşılaştırsın onları inşallah 🙏 , kimse kendi ayıbını gormez başkasına dil uzatır işte valla alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste derler 😂en güzeli bırakalım kendi pisliklerinde boğulsunlar
Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.
Artık bir şey düşünmüyorum. İlgilenmiyorum çünkü insanlar yanlış yapma konusunda birbiri ile yarışıyor. Bir kişi gittiği yolda yaşadıkları kötü tecrübeler olmasına rağmen hala inatla aynı yolu deneyerek düze çıkacağına inanmaları sizde tuhaf değil mi? Ve bunu yaptığı için kendini de hep haklı görüyor olması, üstüne üstlükte sağlıklı bir ilişki aradığını, mutlu bir hayat istediğini söylemesi sizce ne kadar inandırıcı. Empati kurmasını bilmeyen insanların bu şekilde davranıyor olmasına hiç ama hiç şaşırmıyorum.
Bazı insanlar kendi hatalarını görmezden gelip başkalarına laf yetiştirmeye bayılıyor. Kendini sütten çıkmış ak kaşık sananlar, aslında en çok kiri taşıyanlar oluyor. İnsan önce aynaya bakmalı, sonra başkasına laf etmeli. Ama işine gelmez tabii, çünkü başkasına çamur atmak daha kolay. Ben bu tipleri ciddiye almıyorum, sabrımı da yüce dağlara taşıyorum. Lafım nettir, yerine ulaşır. O yüzden boş konuşanlarla uğraşmaya bile değmez.
Çamur atmadan önce kendi pisliklerine baksa diyorum kişi kendinden bilir işi. Bana çamur atarken önce kendi elleri kirlenecek ve ben de o kirli elleri herkese göstericem. 👌🏻😌
Kendisi her haltı yiyip sonra namus, erdem, ahlak timsali gibi gezinen karakter yoksulu çok bu coğrafyada. Kendilerine insanımsı yaratık diyorum, muhatap da olmuyorum
Sürekli ıskalıyorlar, onu bile beceremiyorlar. İçerliyorum bu duruma, onlar kendi ayıplarının üstünü kapatmak için çamur toplayıp atana kadar yedi cihan onların ne mal olduğunu öğreniyor 🤪
Birgün Koyun Dikenli tel çitlerden geçmek ister iken kuyruğu tele takılmış ne yaptı ise kuyruğunu dikenli telden kurtaramıyormuş... Onun bu halini gören Keçi koşarak yanına gelip "Haha Koyun kardeş kuyruğun dikenli tele takıldığı için arkan açılmış gerin görünüyor biliyor musun" demiş.
İnsan da doğada ki nerde ise her canlıda bulunan bazı özellikleri bulmak mümkündür. Kimi yılan gibi, kimi öküz gibi, kimi ay gibi, kimisi inek gibi, kimisi sığır gibi, kimisi de maymun gibi... işte kimisi de Keçi gibi görünebilirler Gayet DOĞAL
Öyleleri zaten insan değil kanka Ayrıca gözlerin çok güzel ve maalesef gözlerinin güzelliği bile kalbinde ki kırıklığı ortmemis heyecanlı yapın var ama soğuklukta var duygusal kırılgan birisin keşke gözlerinin güzelliği kapatsaydi tüm benliğini
Artık şu düşüncem var herkes özgür konuşabilir kimin Kimin hakkında konuştuğu umrumda değil bana laf söylemesinler yeter. Her koyun kendi bacağından asılacak herkes kendi yaşadığını yaşayacak. Onun için anı yaşamaya devam ediyorum.
Kendi canını temizlemeyen, komşunun camını pis zannedermiş. Böyle insanlar kendindeki eksiklerin ve ulaşamadığı şeylerin hırsını başka insanlardan çıkarmaya çalışıyorlar. Ben böyle insanları kısa ve net karaktersiz görüyorum. Toplumu ifsat eden insan topluluğu içinde yer alıyorlar.
Kendi ayıplarını göz ardı edip başkalarını eleştiren insanlar, genellikle kendi eksikliklerini ya da rahatsızlıklarını başkalarına yansıtma eğiliminde olabilirler. Bu tür davranışlar, güven eksikliği, savunma mekanizmaları ya da içsel huzursuzluklardan kaynaklanabilir. Kendi hatalarını kabul etmek, insanın kendini geliştirmesi ve sağlıklı ilişkiler kurması için çok önemli bir adımdır.
Haklarinda yorum yapmayacagim kadar asagidalar 😀O yuzden sen de bozma moralini, kendi isine bak, insanlar hep konusur... İyi de olsan kotu de olsan hep baskasini konusur ki konu kendisine gelmesin 🙃
Evet bunu Bizzat şu an yaşıyorum dayımın kızı 2 sene önce ananemin evine erkek çekti cinsellik yaşadılar şimdi de kız bana iftira atıyor annesiyle arkamdan konuşuyorlar kızla şu an konuştm devam ederse annesine söylicem