Seni en çok tanımlayan ve ayırt edici özellik, başkalarından seni farklı kılan şeydir. Bu, karakterin, düşünce yapın, davranışların ya da insanlarla kurduğun ilişkiler olabilir. Kendini en çok hangi özelliğinle tanımlıyorsun?
Seni en çok tanımlayan ve ayırt edici özelliğin ne?
Beni en çok tanımlayan ve ayırt edici özelliğim, derinlemesine analiz yapabilmem ve her konuya farkındalık kazandırmaya çalışmam diyebilirim. Sorulara yüzeysel yanıtlar vermek yerine, insanın düşünmesini sağlayan, olaylara farklı açılardan bakmasına yardımcı olan cevaplar üretmeye çalışıyorum.
Beni en çok tanımlayan ve ayırt edici özelliğim, net ve dürüst olmamdır. Ne hissediyorsam, ne düşünüyorsam açıkça söylerim. Lafı dolandırmayı, yapmacık davranmayı sevmem. Bu yüzden bazen sert ya da mesafeli görünebilirim ama aslında samimiyim. İnsanları gözlemlemeyi, karakter analizleri yapmayı severim. Mantığım ağır bassa da duygularımı yok saymam. Birine değer veriyorsam sonuna kadar yanında olurum ama değersiz hissettiğim an mesafemi koyarım.
Kendimi en çok herşeye rağmen güler yüzlü ve enerjik yapımla tanımlarım. Bütün vefasızlıklara ve marazlara rağmen merhametli biriyim. Ve iyilikten asla vazgeçmiyorum. Belki dışarıdan bazen ciddi dursam da, içimde çok duygusal fırtınalar esiyor. İnsanlarla gülerek sohbet ederken, içimde gözyaşları ile şiirler şarkılar akıyor. Ama bu kadar karışık ruh halime rağmen, bir şekilde dengeyi buluyorum. Benim farkımda bu oluyor.
Bütün özelliklerim şahsıma münhasır 🧌 karakterim, düşünce yapım, kurduğum ilişkiler vs. Hepimizi birbirimizden ayıran şeyler bunlar zaten başka bir ayrıcalık yok. Herkes aynı yolun yolcusu.
Ben kendimi farklı görmüyorum sıradan bir insanım ekstra özelliğim yok gibi. yine de bunu daha iyi iletşm kurduğum insanlar bilir denk gelirlerse yorumuma belki cevaplarlar