Ben sırf bu canım bahar yüzünden bu hayatı seviyorum galiba.

Ben sırf bu canım bahar yüzünden bu hayatı seviyorum galiba.

Sadece aşk geldi aklıma sevmek ve sevilmek. ama yaşamadığım için şu an hayatı seviyorum diyemiyorum maalesef. ve sevdiklerimizle olmak var birde sağlıklı olmak. sağlık yoksa hiç bir şeyin değeri yok çünkü
Beni seven dostlarım, arkadaşlarımın olması. Güneşin parlaklığı , denizin kokusunu, güzel yürekli insan gibi insan olabilenlerin enerjileri , kimseye bağımlı olmadan yaşayabilmek.
Bahar ve ağaçların çiçek açması
Cevap
16Cevap
Güneş kum sahil ormanlar hayvanlar iyi insanlar iyi amaçlar hepsi yaşamaya değer
yemek yemek sayesinde hayatı seviyorum sjmsjmwjsm ama şu an diyet ah be..
Yemek yemeyi ben de çok seviyorum
Minik insanların ve hayvanların masum masum yaşamaları, fıtı fıtı gezinmeleri.. Aşığım ya Hu içindeki saflığı kaybetmemiş her varlığa
Kedilerim, kitaplarım, şiirlerim, şarkılarım, deniz ve doğa, kreşte çocuklarım ve ailem.. Sırf bu yüzden hayatı seviyorum..
Bana kurulan tuzakları seziyorum bozuyorum Allah'a şükürler olsun ki
Hayatın öngörülememe yönünü seviyorum hiçbir mutsuzluk ya da mutluluk daimi sürmüyor
İşte bu göreceli bir durum sonunu bildiğin bi filmi izlemek ne kadar zevk verir ki?
Dostlar ve sevdiğimiz insanlardan dolayı seviyoruz
Hayatı sevmiyorum intihar günah olmasaydı şimdiye hazırlamıştım ipimi taburemi..
Herşeyin anlık degisebilmesi hayatı güzel kiliyor
Güneşi içimde hissetmek
Ben de öyleyim. Kapalı ve kasvetli havalarda çok mutsuz oluyorum. Güneşli günlerde ise kendimi daha iyi hissediyorum
Ağaç da çok güzelmiş. Hangi park burası?
Kazım Arslan Parkı
Denizli
Bugün 28 derece
🌷🌷
İnan ki aklıma hiç bir şey gelmedi.
Vardır illa ki, kediler var mesela :)
Olsun bakalım 😊
Haha kedilerim 🫶😂😂😂 onlar benim canım canım ayrıca her yeni gün yeni hayat yaşamaya bak
Bilinci yerinde insan görünce umutlanıyorum
aşk huzur iyilik
I ıh. Kötümser değilim fakat olmamayı yeğlerim
Türbanlı Aynur' yengemin bana karşı olan sevgisi ve sevkatinden hayattan zevk alarak yaşıyorum 😇
?
Çok sever beni diyorum oğlu gibi ☺️
Her sabah yeniden uyanmak
Bir çok şey var tabiki.
İçimi açar benimde ilkbahar yaşama sevinci dolarım
Bahar ve yaz için hayati seviyorum
Kızımın ayaklarını öpüyorum
Slmmm
Hayır Denizli
Bahar yüzünden saçma olmuş
Ben seks için seviyorum
Bana da seks için saçma geldi, napcaz şimdi?
Ortasını bulalım 😂
Ailem arkadaslarim
Huzur
Nefes aldığım için
Kediler var 😻😻
Cinsellik der geçerim
Anne olmayi istemek
Hayati sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?