Kişilik & Karakter Beyler muhafazakar, şeriatçı bir kadınla birlikte olur musunuz? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 07 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Sevgili, eş , evlenme gibi durumları kast ediyorum Güncellemeler1 yıl Olurum diyenler ne yaşıyor acaba? Beyler muhafazakar, şeriatçı bir kadınla birlikte olur musunuz? Cevapla Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
SwordOfDemocles Takip Et FenomenMaster Yaş: 102 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı. Ciasal islamcıysa hayır 0 0 Yorumla
LYCANvsWAMPIRE Takip Et Xper 6 Yaş: 20 , eic 99% 1 yıl Evlenmemde sevgilide olmam arkadaşta olmam yatmamda şeriatçı ne aq şeriatçı biriyle yatmaktansa ölürüm daha iyi asla ama asla birlikte olmam asla! 1 0 Yorumla
amanbesorgıtsın55 Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl ben olmazdım sanırım erkek olsam çünkü erkek bu özeliklere sahip olsa muhafazarlığı kabul ederim ama şeriatçı ama asla 0 0 Yorumla
Sevdayağmur Takip Et Bilge Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 583 cevap paylaştı. Yalnız şeriat ve İslam'a uygun kişiler zaten harama yaklaşmaz hanımefendi 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Tabi tabi. Yorumla Sevdayağmur 1 yıl Tabi tabi derken Yorumla
SAblaK Takip Et Master Yaş: 31 , eic 42% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. muhafazakar güzel de şeriat çok sert değil mi?çünkü şeriat dediğin zaman içine çok şey giriyor. 0 0 Yorumla
SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. Politikaya nasıl baktığını anlatması gerekir bana. 0 0 Yorumla
Inspired006 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 662 cevap paylaştı. Ben olurum da o kadın benle yapabilir mi saygı duyar mı bana 0 0 Yorumla
BilgecanDedee Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 100% 1 yıl Hayır inandığım tüm değerlere tamamen ters bu yüzden iletişimde bulunmazdım. 0 0 Yorumla
Zekai_kirişçi Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% 1 yıl Sorun şu erkek olmak istedi diyelim, şeriatçı kadın olur mu? 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Duygularım ve görünüm açısında bir sorun teşkil etmez, hoşuma gidiyor diyebilirim. Sadece korkum arzularım yönünde kısıtlanmak ile ilgili olur. 0 0 Yorumla
Musti423 Takip Et Master Yaş: 47 , eic 87% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Öcü gibi tarif etme. Şeriat Allahin kanunlaridir. Kim korkarki. Varsa öyle biri ben kabul ☺️ 0 0 Yorumla
Mandıradükü Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Sonradan muhafazakâr ve şeriaatçı olan biri vardı... 0 0 Yorumla
ElCuco Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% 1 yıl afganistanda yaşarsam mecburen olucaz 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Çok iyi yorum sjsjssj Yorumla
Ralyano Takip Et Xper 6 Yaş: 26 1 yıl Olurum da öyle bir kadın benimle neden olsun? Dövmeli bir tipim ben 0 0 Yorumla
Wolfg Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 726 cevap paylaştı. şeriat isteyen bir kadın hımmm 0 0 Yorumla
çok_yaramazınız Takip Et Master Yaş: 36 , eic 51% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Zaten o olmaz idi malum muhafazkar biri 0 0 Yorumla
Wetphoto Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl En sevdiğim türbanlı muhafazakar hastasıyım 0 0 Yorumla
DeliAdam31 Takip Et Master Yaş: 47 , eic 59% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Şeriat hakkında ne biliyorsun? 0 0 Yorumla
Öylesinebiriyizz3434 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 449 cevap paylaştı. Ölü olur yeriz asıl onlara doyulmuyor 0 0 Yorumla
hayatındışında Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Cok isterim benim kafadan ayni 0 1 Yorumla hayatındışında 1 yıl Soruyu soran g. ekalı tam bi mallsın Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Siz hala bu ülkede barınıyo musunuz ya 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Yallah arabistana canım. Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Arabistana gitmesi gereken ben değilim şeriatçılar Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl geneli istemiyor erkeklerin 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Neden istemiyor sence Yorumla Cevap sahibi 1 yıl muhafazakar tamam da şeriat 🤢 laik cumhuriyeti tercih ederim Yorumla
Nedoktorukanserbey Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 38% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 470 cevap paylaştı. Hayır 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Kesinlikle olurum ❤️🥰 0 1 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Kesinlikle eş olurum başka ne düşümebilirim ki... Yorumla
Mııırrr Takip Et Xper 5 Yaş: 25 1 yıl Şeriatçı kadın da ne kafa ütüler.. 1 1 Yorumla Semih_28 1 yıl Şeriat çı ne abi 😂😂 Yorumla
OlamazMıKardeşim Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Başka ne olacaktı? 0 0 Yorumla
55Muatafaa55 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 329 cevap paylaştı. Olurdum siz 0 0 Yorumla
istanbluEser Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 81% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 463 cevap paylaştı. Aman amannn 0 0 Yorumla
TipSizAdam06 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı. Kesin olunur 0 0 Yorumla
aadaminbirii_ Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 337 cevap paylaştı. Seviyorsam olurum 0 0 Yorumla
erkeksihayvan Takip Et Master Yaş: 43 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,7b cevap paylaştı. Olmam. 0 0 Yorumla
Suleyman_xxx Takip Et Guru Yaş: 32 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Olurdum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
Ciasal islamcıysa hayır
Evlenmemde sevgilide olmam arkadaşta olmam yatmamda şeriatçı ne aq şeriatçı biriyle yatmaktansa ölürüm daha iyi asla ama asla birlikte olmam asla!
ben olmazdım sanırım erkek olsam çünkü erkek bu özeliklere sahip olsa muhafazarlığı kabul ederim ama şeriatçı ama asla
Yalnız şeriat ve İslam'a uygun kişiler zaten harama yaklaşmaz hanımefendi
Tabi tabi.
Tabi tabi derken
muhafazakar güzel de şeriat çok sert değil mi?
çünkü şeriat dediğin zaman içine çok şey giriyor.
Politikaya nasıl baktığını anlatması gerekir bana.
Ben olurum da o kadın benle yapabilir mi saygı duyar mı bana
Hayır inandığım tüm değerlere tamamen ters bu yüzden iletişimde bulunmazdım.
Sorun şu erkek olmak istedi diyelim, şeriatçı kadın olur mu?
Duygularım ve görünüm açısında bir sorun teşkil etmez, hoşuma gidiyor diyebilirim. Sadece korkum arzularım yönünde kısıtlanmak ile ilgili olur.
Öcü gibi tarif etme. Şeriat Allahin kanunlaridir. Kim korkarki. Varsa öyle biri ben kabul ☺️
Sonradan muhafazakâr ve şeriaatçı olan biri vardı...
afganistanda yaşarsam mecburen olucaz
Çok iyi yorum sjsjssj
Evet onlar evlenince çok çılgın doyumsuz ve sınırsız oluyor 🥵😍🤎
Öyle evlenmek istedim kandırıldım iki defa iki kadın
Yanlışlıkla bile bakmam
Olurum da öyle bir kadın benimle neden olsun? Dövmeli bir tipim ben
şeriat isteyen bir kadın hımmm
Zaten o olmaz idi malum muhafazkar biri
En sevdiğim türbanlı muhafazakar hastasıyım
Şeriat hakkında ne biliyorsun?
Ölü olur yeriz asıl onlara doyulmuyor
Bana da öyle biri lazım
Unexpected jihad and love
Olurum da o beni tercih etmez
Anasını bile ağlatırım
Evlenmek gibi mi
Cok isterim benim kafadan ayni
Soruyu soran g. ekalı tam bi mallsın
Siz hala bu ülkede barınıyo musunuz ya
Yallah arabistana canım.
Arabistana gitmesi gereken ben değilim şeriatçılar
geneli istemiyor erkeklerin
Neden istemiyor sence
muhafazakar tamam da şeriat 🤢 laik cumhuriyeti tercih ederim
Hayır asla
Hayır
Başıma bela almaya niyetim yok teşekkür
Kesinlikle olurum ❤️🥰
Kesinlikle eş olurum başka ne düşümebilirim ki...
Düşman başına
Şeriatçı kadın da ne kafa ütüler..
Şeriat çı ne abi 😂😂
olunur
Memnuniyetle
Olmam fikirler zıt çünkü
Hangi tarikat acaba onemli olan bu
Başka ne olacaktı?
Olurdum siz
Aman amannn
Zeki misin
Kesin olunur
Olmam
Seviyorsam olurum.
Seviyorsam olurum
Olmam.
Evet
oluruz
evet evet
en harika
bir ömür
olurum
Olurdum
Varsa olurum
Olurum
Olurum
Tabi ki
Olmam fantezime ters