Kişilik & Karakter Ruh sağlığınız 1990-1999 arası doğanlar kadar mı kötü? FıstıklıLolilop Takip Et Guru Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Z kuşağının 1. Part depresifmişNe çektiniz be 90 'lılar Ruh sağlığınız 1990-1999 arası doğanlar kadar mı kötü? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
IAmarPresterAen Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı. Ruh sağlığımız deli modunda xd 1 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,4b cevap paylaştı. 1990 doğumluyum ve ruh sağlığım en çok aşk konusunda bozuk. Aşkı bulamıyorum diye kendimi aşırı hıza bağlıyorum. 1 0 Yorumla
boaburcuerkeği35 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Valla ne çektik be :D kesinlikle bu teze katılıyorum bu arada :D 1 0 Yorumla
KalkKızCayyDemlee Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl En depresif nesilde olduk bi bu eksikti 😮💨😂 1 0 Yorumla
Besiktas7834 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. 97-98’liler lanetli ırk gibi 1 1 Yorumla FıstıklıLolilop 1 yıl Kehanet kalkmıyor gerçekten üstünüzden Yorumla
Kralbop Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Yok be iyi şükür geçinip gidiyoruz işte 1 0 Yorumla
Bravehrart Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı. Evet kötü.. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ruh sağlığımız deli modunda xd
1990 doğumluyum ve ruh sağlığım en çok aşk konusunda bozuk. Aşkı bulamıyorum diye kendimi aşırı hıza bağlıyorum.
Valla ne çektik be :D kesinlikle bu teze katılıyorum bu arada :D
En depresif nesilde olduk bi bu eksikti 😮💨😂
97-98’liler lanetli ırk gibi
Kehanet kalkmıyor gerçekten üstünüzden
Yok be iyi şükür geçinip gidiyoruz işte
Yeni hesap mı açtın sen
Olabilir
🤣🤣🤣 çok yerinde. bir tespit 🤜🏻
Evet kötü..