Kişilik & Karakter Yaşlandığımı fark ediyorum 30umda ne yapacağım daha şimdiden kafasal olarak yaşlı hissediyorum? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 05 Yapay Zekaya Sor 20 olacağım korkuyorum Güncellemeler1 yıl 18 kalsam süper olurdu Yaşlandığımı fark ediyorum 30umda ne yapacağım daha şimdiden kafasal olarak yaşlı hissediyorum? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
Gizli Üye (30-35) 1 yıl 20 mi, bugün 20 yaşıma dönsem 27 yaşıma kadar yine aynı şeyleri yapar sonra endişe etmeye başlardım, daha çok gençsin yavru kuş 2 2 Yorumla Soran 1 yıl kesin pişman olucam bu kadar kaygılı geçirdiğim için Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Evet, kaygıdan uzak durmanı öneririm Yorumla
Toval Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Her yaşın kendine has bir güzelliği var. Asla yaş almaktan korkma.. Sadece anı yaşamaya çalış. 1 0 Yorumla
mertxo Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Ben Aralık’ta 22 yaşına gireceğim aslında realize edince sonumun Juice WRLD ya da XXXTENTACION gibi olmasını isterim 1 11 Yorumla Soran 1 yıl niye kgkdmf Yorumla mertxo 1 yıl Çünkü onlar hep 20 ve 21 yaşlarındawww.instagram.com/.../?igsh=MTFvMHp5dndqNTdqMw== Yorumla Soran 1 yıl tmmda rahat olelim bari ne gerek var öyle olmeye Yorumla mertxo 1 yıl Yaşlanmaktan aşırı korkuyorum ben ya Yorumla Soran 1 yıl Bendee Yorumla mertxo 1 yıl Kız millete abi abla diyoduk şimdi o abi abla biz olduk napcaz Yorumla Soran 1 yıl bu gün bazıları abla deyince dank etti kafama büyümüşüm Yorumla mertxo 1 yıl Ben sakalları kesmeyince büyük duruyom ya sakalları kesiyom sürekli biri genç duruyon dediği zaman mutlu oluyom Yorumla Soran 1 yıl benide 17 saniyolar seviniyom🥹 Yorumla mertxo 1 yıl Şu halimize bak ya 😭 Yorumla Soran 1 yıl büyümeyi kabul etmeliyiz😔 Yorumla
beyzanur9293 Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl bende 20 yim korkacak bir şey yok, senin korkun yaslanma korkusu değil geride kalmislik korkusudur temeline bakmak lazim 0 2 Yorumla Soran 1 yıl geri kalmak çrkinleşmek iticileşmek sevilmemek yalnız kalmak Yorumla beyzanur9293 1 yıl bunlari bu kadar umursama yeni yaşin kutlu olsun, zaman zaten insana katacagini katiyor alacagini aliyor senden içini rahat tut nasil olsa düşünerek bunlara engel olamayiz ki stres seni daha çabuk tüketir Yorumla
kırmızıbaslıklıkız20 Takip Et Bilge Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Korkacağına anın tadını çıkar yaşa nol bol çyle kaygılanorsan mutlu olamazsın 0 1 Yorumla Soran 1 yıl çok haklısın şimdide mutlu değilim Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Ahh ben 23 olucam yakın da yapıcak bir şey yok ben yaşlı gıbı hissediyorum 2 1 Yorumla Soran 1 yıl ah be Yorumla
kikax Takip Et Xper 7 Yaş: 38 , eic 35% 1 yıl Ne yaşlanması daha gençliğe yeni adım atmışsın 1 2 Yorumla Soran 1 yıl ergenler zorbalayınca öyle hissettim😭 Yorumla kikax 1 yıl Gardini al güçlü yapapr seni zorlanmazsin o zaman 😀 Yorumla
KelebekBlossom Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Ne güzel yaş 20 en rahat olman lazım 1 3 Yorumla Soran 1 yıl neden Yorumla KelebekBlossom 1 yıl 30 a gelince anlarsın Yorumla Soran 1 yıl hayır korkuyorum 😔 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Çok takma be dünyaya bi ekrem geliyoruz relax olacaksin baba relaxxxx 0 3 Yorumla Soran 1 yıl liseliler zorbalayınca alınıyorum😔 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ayip be bende liseliyik seni zorbaladimmi Yorumla Soran 1 yıl sağol ya kgksk Yorumla
s straliiewygꯁ Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Biz ölek o zaman 1 1 Yorumla Soran 1 yıl hayır jgksmd Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı. Sal kendini 0 0 Yorumla
boaburcuerkeği35 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl ohooo bitmişsin sen ya bi ayağın çukurda vah vahhh 0 0 Yorumla
ege625 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 1 yıl Öleceksin daha ilerde onu da düşün 0 1 Yorumla Soran 1 yıl bu o kadar korkutucu değil Yorumla
Mühendis0109 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 96% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 453 cevap paylaştı. B12 ve magnezyum iç 0 4 Yorumla Soran 1 yıl ikisinide içiyorum her gün Yorumla Mühendis0109 1 yıl Olmuyor mu faydası Yorumla Soran 1 yıl pek değilbi ay oldu düzenli olmasada Yorumla Mühendis0109 1 yıl İyi beslen Yorumla
124birbey Takip Et Xper 3 Yaş: 26 1 yıl korkma bende 19 um 0 5 Yorumla Soran 1 yıl bende ama 20 olmaktan korkuyorum çok ciddi görünüyor Yorumla 124birbey 1 yıl gelirse Yorumla 124birbey 1 yıl n Yorumla Soran 1 yıl tamam Yorumla 124birbey 1 yıl kabul edersen Yorumla
Kubilaygü76 Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Simdi yaşlı misjn 0 5 Yorumla Soran 1 yıl sanırım Yorumla Kubilaygü76 1 yıl Ben neyim Yorumla Soran 1 yıl yaşlı Yorumla Kubilaygü76 1 yıl Sende yaslisin Yorumla Soran 1 yıl evet :( Yorumla
laksjwikssk Takip Et Xper 6 Yaş: 25 1 yıl Abartmayalım 1 1 Yorumla Soran 1 yıl ama korkutucu çok büyük Yorumla
Nightonr Takip Et Xper 6 Yaş: 25 1 yıl Korkun nedir? 0 8 Yorumla Soran 1 yıl yaşlanmak yaşlı gibi düşünmek unutmak geride kalmak yalnız olmak Yorumla Nightonr 1 yıl Yaşlanmayı henüz düşünmene gerek yok.Yalnız olmak o kadar da kötü değil. Yorumla Soran 1 yıl yapamıyorum yalnız kalma korkum vardı hep Yorumla Nightonr 1 yıl Yalnız kalma sende arkadaş bul.Ya da öylesine konuştuğun birilerini Yorumla Soran 1 yıl var zaten Yorumla Nightonr 1 yıl Tamam onlar gitsede sen bulursun emin ol.Korkucağın bir şey yok rahat ol. Yorumla Soran 1 yıl deneyeceğim Yorumla Nightonr 1 yıl Güzel.İyi geceler kendini korkutup üzme Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
20 mi, bugün 20 yaşıma dönsem 27 yaşıma kadar yine aynı şeyleri yapar sonra endişe etmeye başlardım, daha çok gençsin yavru kuş
kesin pişman olucam bu kadar kaygılı geçirdiğim için
Evet, kaygıdan uzak durmanı öneririm
Her yaşın kendine has bir güzelliği var. Asla yaş almaktan korkma.. Sadece anı yaşamaya çalış.
Ben Aralık’ta 22 yaşına gireceğim aslında realize edince sonumun Juice WRLD ya da XXXTENTACION gibi olmasını isterim
niye kgkdmf
Çünkü onlar hep 20 ve 21 yaşlarında
www.instagram.com/.../?igsh=MTFvMHp5dndqNTdqMw==
tmmda rahat olelim bari ne gerek var öyle olmeye
Yaşlanmaktan aşırı korkuyorum ben ya
Bendee
Kız millete abi abla diyoduk şimdi o abi abla biz olduk napcaz
bu gün bazıları abla deyince dank etti kafama büyümüşüm
Ben sakalları kesmeyince büyük duruyom ya sakalları kesiyom sürekli biri genç duruyon dediği zaman mutlu oluyom
benide 17 saniyolar seviniyom🥹
Şu halimize bak ya 😭
büyümeyi kabul etmeliyiz😔
bende 20 yim korkacak bir şey yok, senin korkun yaslanma korkusu değil geride kalmislik korkusudur temeline bakmak lazim
geri kalmak çrkinleşmek iticileşmek sevilmemek yalnız kalmak
bunlari bu kadar umursama yeni yaşin kutlu olsun, zaman zaten insana katacagini katiyor alacagini aliyor senden içini rahat tut nasil olsa düşünerek bunlara engel olamayiz ki stres seni daha çabuk tüketir
Korkacağına anın tadını çıkar yaşa nol bol çyle kaygılanorsan mutlu olamazsın
çok haklısın şimdide mutlu değilim
Ahh ben 23 olucam yakın da yapıcak bir şey yok ben yaşlı gıbı hissediyorum
ah be
Ne yaşlanması daha gençliğe yeni adım atmışsın
ergenler zorbalayınca öyle hissettim😭
Gardini al güçlü yapapr seni zorlanmazsin o zaman 😀
Ne güzel yaş 20 en rahat olman lazım
neden
30 a gelince anlarsın
hayır korkuyorum 😔
Çok takma be dünyaya bi ekrem geliyoruz relax olacaksin baba relaxxxx
liseliler zorbalayınca alınıyorum😔
Ayip be bende liseliyik seni zorbaladimmi
sağol ya kgksk
En güzel yaşlar tadını çıkart
Biz ölek o zaman
hayır jgksmd
Sal kendini
ohooo bitmişsin sen ya bi ayağın çukurda vah vahhh
Öleceksin daha ilerde onu da düşün
bu o kadar korkutucu değil
B12 ve magnezyum iç
ikisinide içiyorum her gün
Olmuyor mu faydası
pek değilbi ay oldu düzenli olmasada
İyi beslen
korkma bende 19 um
bende ama 20 olmaktan korkuyorum çok ciddi görünüyor
gelirse
n
tamam
kabul edersen
Simdi yaşlı misjn
sanırım
Ben neyim
yaşlı
Sende yaslisin
evet :(
hayırlısı
Korkacak bişey yok alışıyorsjn
Abartmayalım
ama korkutucu çok büyük
Korkun nedir?
yaşlanmak yaşlı gibi düşünmek unutmak geride kalmak yalnız olmak
Yaşlanmayı henüz düşünmene gerek yok.
Yalnız olmak o kadar da kötü değil.
yapamıyorum yalnız kalma korkum vardı hep
Yalnız kalma sende arkadaş bul.
Ya da öylesine konuştuğun birilerini
var zaten
Tamam onlar gitsede sen bulursun emin ol.
Korkucağın bir şey yok rahat ol.
deneyeceğim
Güzel.
İyi geceler kendini korkutup üzme