Benden bişey olmaz ne kadar çalışırsam çalışayım ben yapamıyorum?

anadolu lisesi öğrencisiyim geçen sene mezun oldum. bazen o kadar kolay sorular kaçıyor ki kendime inanamıyorum yeri geliyo sabahlara kadar çalışıyorum ama bıktım artık soruları küçümsüyorlar bunları yapamıyosan bırak matematiği diyolar gerçekten yoruldum bıktım inancım kalmadı demin oturdum epeyce ağladım benim kendime inancım bitti artık olucağına inanmıyorum neden herşey böyle kötüye gidiyo neden?
Benden bişey olmaz ne kadar çalışırsam çalışayım ben yapamıyorum?
Cevapla