Kimse kimseyi anlamıyor herkes çıkar ilişkisi yaşıyo gibi neden?

Bazen diyorum hiç tanımadığım biri ile görüşeyim bütün dertlerimi anlatayım beni huzursuz eden her şeyi anlatayım ama o kişiler resmen yürüyo bize bu çok saçma ya 😕
Kimse kimseyi anlamıyor herkes çıkar ilişkisi yaşıyo gibi neden?
Cevapla