Hayatınızda insanla nasıl bir ilişki yaşıyorsunuz?

biri var hayatında kendisini çok seviyorum ama bazı huyları gerçekten çok kötü özellikle kıskanç olması aşırı fazlalığı kendi kişisel alanıma bile artık saygısı bırakmıyor hep kaygılı daha önceki hayatında yaşadığı olumsuz olaylar yüzünden bana karşıda güven problemi yaşıyor bütün şifrelerimi biliyor vermek istemesem de bir şekilde kendisi bulup erişiyor kendisi hacker çünkü rahatsız olduğumu dile getirince sen benden bir şeyler saklıyorsun diyor ayrılmak istiyorum sensiz yaşayamam diyor özellikle dün gece bitirmek istedim kendini öldürecekti vazgeçmeseydim bir yandan da korkuyorum bana bu zamana kadar elini dahi kaldırmadı ama kendine bunu yapan bana nasıl yapmasın düşüncesindeyim sensiz yaşayamam diyor yemin etti bir gün gerçekten hayatından çıkarsam kendini öldüreceğini ne yapacağımı bilemiyorum çok kötü bir durumdayım yardım edin lütfen
Güncellemeler
1 yıl
hayatınızdaki insanla olacaktı klavye hatası
Hayatınızda insanla nasıl bir ilişki yaşıyorsunuz?
Cevapla