Kişilik & Karakter Hiç doğru insanı yanlış zamanda bulup mundar ettiniz mi 🙄? Siriusmavi Takip Et Xper 6 Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Ya da doğru zamanda yanlış insanı bulup, zamanınızı mundar ettiniz mi? 😬Senin için harcanan zamana yazık dediniz mi? Hiç doğru insanı yanlış zamanda bulup mundar ettiniz mi 🙄? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Evet maalesef öyle oldu 1 0 Yorumla
Bizden_Söylemesi Takip Et Master Yaş: 42 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,6b cevap paylaştı. Mundar etmedim ama yanlış zamanda geldiğini söyledim 1 0 Yorumla
Muhammed838 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 1 yıl Doğru kişinin de, doğru zamanın da. Zaman da istemiyorum. Doğru kişiyi de istemiyorum. Yanlış kişi hiç gelmesin zaten. 2 0 Yorumla
Lessismore_ Takip Et Xper 6 Yaş: 40 , eic 100% 1 yıl Benimkintam tersi zaman doğruydu insan yanlismis 🫡Sonra da yaş geçti 😅 0 0 Yorumla
ElCuco Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% 1 yıl Doğru insan olsaydı zamanın mundar olmazdı 1 2 Yorumla Siriusmavi 1 yıl Bende onu diyorum Yorumla ElCuco 1 yıl Gerçi doğru insan diye Bir şey yok sadece biten ilişkiden sonra o kişiye book atmak var Yorumla
Gök-mavi Takip Et Master Yaş: 37 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı. Sen doğru değilsin belki 1 2 Yorumla Siriusmavi 1 yıl Herkesin doğrusu kendine işte, napcan 😄 Yorumla Gök-mavi 1 yıl 😲 Yorumla
Asil-Bey Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Doğru insan kavramına inanmadım hiç 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evet maalesef öyle oldu
Mundar etmedim ama yanlış zamanda geldiğini söyledim
Doğru kişinin de, doğru zamanın da. Zaman da istemiyorum. Doğru kişiyi de istemiyorum. Yanlış kişi hiç gelmesin zaten.
Benimkintam tersi zaman doğruydu insan yanlismis 🫡
Sonra da yaş geçti 😅
Doğru insan olsaydı zamanın mundar olmazdı
Bende onu diyorum
Gerçi doğru insan diye Bir şey yok sadece biten ilişkiden sonra o kişiye book atmak var
Sen doğru değilsin belki
Herkesin doğrusu kendine işte, napcan 😄
😲
Doğru insan kavramına inanmadım hiç
Ahh evet ya