Kızlar kendini olgun sanıyor da daha hayatta hiçbir şey yaşamadan görmeden nasıl olgun olacaklar değiller aslında?

işe girip çalışma desen yok eğitim desen yok yeni nesilde yavaş yavaş birşeyler değişmese başlasa da hala birçok kızda olgunlaşmama var, hatta işe girip çalışmayan erkekler de çocuksu prenses diyorlar hatta, bu prenseslik denen şey 2 cinsiyet için de uygun değil sizin düşünceniz ne?

Kızlar kendini olgun sanıyor da daha hayatta hiçbir şey yaşamadan görmeden nasıl olgun olacaklar değiller aslında?
Cevapla