Eğer yeni bir renk yaratsaydım ismini Sirpem koyardım.💕 Sirpem kırmızımsı pembe tonuyla dikkat çeken enerjik ve canlı bir renk olurdu. Bu renk tıpkı bir gün batımının sıcak renkleri gibi hem tutkulu hem de romantik bir atmosfer yaratırdı. Sirpem bir bahar sabahında açan çiçeklerin zarif renklerini andırırdı. Bu renk sevgi dolu anların dostlukların ve güzel anıların simgesi haline gelirdi.🌸🦋
Aaa çok teşekkür ederim. 💙 Çok memnun oldum. Bu isim Roma İmparatorluğunun bir eyaletinden geliyor. Bu arada Gamorya'yı da çok sevdim. Hatta Mor'un bir tonuna Gamorya diyeceğim. Çok ciddiyim 💜