Selamm,
Psikoloğunuz mu bozuk yoksa canınız mı sıkkın? :D

Selamm,
Psikoloğunuz mu bozuk yoksa canınız mı sıkkın? :D

Etkiler , çünkü canım sıkkin olunca kendi kabuğuma çekilirim fazla konuşmam gülmem bu durum yüzüme , davranışlarıma hemen yansır daha durgun olurum ister istemez bu karşı tarafıda olumsuz etkiler , ve hemen canımın sıkkın oluşunu fark ederler çünkü normalde çok konuşan hareketli , neşeli cıvıl cıvıl muzip bir kişiliğim var , burada bile hemen anlarlar 😂 özelden hemen yazıp senin neyin var bugün birşeye mi sıkıldın sende var bir şey anlat bakiyim diyip darlarlar 😂😄
Psikolojimin düzgün olduğunu nasıl anlarım 😂😂
😂
Thanks
benim psikoloğam çok iyidir tabi ki de. insanlarla iletişimim de güzeldir ama karşımda ki insana göre değişir. mesela çok zıt kişiler ile anlaşamam ve iletişim kurmak istemem. kendime çok benzeyen kafa dengi kişiler ile arkadaş olurum genelde
Bugün psikoloğa gideceğdin naptın ya :D
https://www.youtube.com/watch?v=96T4J4oQf-s
bundan 😂 sdfsdf
İncinmişsin dedi dfsghsd
sdfsdsdf
O ne, yeniyor mu?
Cevap
9Cevap
Psikolojim bozuk değil ama bu aralar bazı konularda biraz böyle ruhum daralmış canım sıkkın çok da fazla bir insan kesimi ile muhatap olmak istemiyorum
Moralim bozuk olunca pek kimseyle konuşmak istemiyorum
Selam.
Aslında psikolojim genelde sağlamdır ama bazen insanlarla iletişimde mesafeli olabiliyorum. Bunun sebebi bazen can sıkıntısı, bazen de fazla şey düşünmem olabilir. İnsanlarla gereksiz tartışmalara girmemeye çalışırım ama bazen kendimi tutamayıp fazla direkt olabiliyorum. Yani, psikolojim iletişimi ya soğuk ve kısa tutuyor ya da biraz sertleştirilmiş oluyorum. Sen de böyle hisseder misin?
Aynalama yapıyorum ben. Bana nasıl geliyorlarsa öyle davranıyorum:)
Devam 😅
😃
Etkilemiyor ki tam diyorum vazgeçicem insanlardan uzak durucam bi bakıyorum daha insancıl oluyorum 😄 psikolojime kalsaydi ohooo çoktan ormanın içinde bir ev yaptırıp orada tek başıma yaşıyor olurdum
Hasancan'ın sesiyle "yaaaaaa" :D
😂😂
Yaaaa :D sdfghsdghdf
Bağımlılık yapıyor o adam ben izlemeyi bıraktım 😄
Eee kime çekmiş fsdghd
Ahahaha 😂😂
Aşksızlık krizinden psikolojim bozuk; ama yolda aşırı hız yapmak haricinde kimseye belli etmiyorum.
Motor sevdamız nereden geliyor zannediyorlar acaba:)) yüreğimizin sesi oluyor...
https://www.youtube.com/shorts/TUir3ef-j8E
Genellikle pek iletişim kurmayı sevmiyorum insanlarla. Tanıdıklarım hariç.
Ayrıca bir derttir de.
Moralim bozuk olunca genellikle kendi kabuğuma çekilirim
Moralin bozulursa saçlarını aşağı uzat.. Gelirim prenses :D
Hemen saçımı aşığıya doğru uzatıyorum prens 🤪🤣
Haha :D geliyorum
Hahaha 🤣 Bekliyorum bende sen dışında başka birisi gelmesin acele ol
Geldim :D dsfgs
hoş geldin 😂🌸
Hoş buldum prenses :D anlat bakalım neler oluyor sdfghds
Hiç ya canım sıkılıyor bahanesiyle seni göreyim dedim 🤪
Hahah :D bu prenses deli sdfgsd
Göz yaşım pıt kalbim çıt 🥺💔
İltifat etmiştim oysa:) bişiyok bişiyok
Öyleyse tamam 🌸☺️
:)
Psikolojim sağlam, ama arada canım sıkılır ve modum değişirse, bir süre kendi halime çekilirim. Bu da birine olumsuz yaklaşmamı önler..
Gerçekten çok çok gerginsem istemeden, farketmeden de olsa yansıtıyorum ama genelde başkasına olan kızgınlığımın kurbanı yapmıyorum kimseyi.
Yok canıım psikolojim neden bozuk olsun ki azck canım sıkkın sadece ama canımı sıkanların psikolojisini bozabilirim her an
susturucu etkisi yaratıyor, kandan anlıyorlar headshoot attığımı
insana göre değişiyor olumlu şeyler yaşanırsa olumlu etkileniyor
insanız hassas dönemleriimiz oluyor elbet ama her şeyide takmam tabi
aynen öyle dışardaki insan dışarda kalır
Doğrudan iletisimle etkiliyor
Hiç konuşmamamı sağlıyor
ahahhshshd çok iyiyim niye illa ki bozukluk olsun
Psikolojim iyi çok şükür. 😃
Bazen katlanamıyorum insanlara 😅
İletişim kurmamak en iyisi
Psikoloğumu psikiyatriste götürecem o kadar bozuk 😂
İkisi de 😀
Çokta etki etmiyor normla konuşuyorum
Psikoloji mi kaldı 😄
Iletişim kurmuyorum
Canim sıkkın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?