Öncelikle, yanan yemek konusun da bir geçmiş olsun diyorum. Bu durum birçok kadının yaşadığı bir şey; kolay değil, çünkü sorumluluklar bir ya da iki tane değil, sayısız nerde ise. Benim eşim de sürekli 'Ocağı kapattık mı?', 'Ütü fişte mi?', 'Adaptör takılı mıydı?', 'Faturanın günü geçti mi?' gibi şeyleri düşünüyor. İnternette okuduğum bir bilgiye göre, kadınlar cinsel yaşamlarında bile akılları bu tür konularla meşgul olabiliyor diyordu. Ben de bir soruda bu konuyu gündeme getirmeye çalışmıştım. Yazık gerçekten bir insanın bu kadar sorumluk altında kalması yazık bir durum
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Evet ben her zaman yaşadığım olaylardan ders alıyorum. zaten bu da çok önemli benim için Geçmişte yapılan hatalardan ders almak, aynı hataların tekrar edilmesini önler. Bu sayede, zaman ve enerji kaybı yaşanmaz ve daha verimli adımlar atılabilir. Yaşanan olaylar, kişinin kendini tanımasına ve güçlü/zayıf yönlerini anlamasına yardımcı olur. Bu farkındalık, kişisel gelişim için bir fırsat sunar ve olgunlaşmayı sağlar. Geçmiş deneyimlerden elde edilen bilgiler, gelecekte daha iyi kararlar almayı sağlar. Özellikle benzer durumlarla karşılaşıldığında, daha bilinçli ve rasyonel seçimler yapılabilir.
Olur öyle mutfak kazaları. Ben hamileyken ocağa yemeği koyup uyuyakalmıştım. Ondan sonra hep alarm kurdum telefona bir daha öyle bir vakam olmadı. Sonrada zaten o eski uyuma isteği kalmadı
Psikolojiyle ilgili bir şey demedim ki sen çıkardın 😅 takıntılı değilim ha bire kontrol etmiyorum. Arada aklıma geliyor ocakta bir şey var mıydı diye. Önceden düşünmüyordum pek
İnsanların, bir kişiye karşı yaptığı hataların farkına o kişiyi kaybetmeden varamaması çok ürkütüyor beni. Yaptıklarından ders çıkarmak için geç kalınmış bir farkındalık yaşamak zorunda kalıyorlar.
Yaşadığım olaylardan her zaman ders çıkarmayı severim, beni hayata hazırlar bana doğruları gösterir zaten yaptığım hatalardan ya da insan ilişkilerinden çok şey öğrendim