Bazen burada rastlıyorum da erkekler dalga geçiyor delikanlı olmakla. Bildiğin kendilerine gevşekliği yediriyolar :D
Aranızda dalga mı geciyonuz lan sohbet ederken filan
P. iclik havalı mıymıs
Bazen burada rastlıyorum da erkekler dalga geçiyor delikanlı olmakla. Bildiğin kendilerine gevşekliği yediriyolar :D
Aranızda dalga mı geciyonuz lan sohbet ederken filan
P. iclik havalı mıymıs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
delikanlıyım bende.
Harikasın😊🤜
Teşekkürler :)
Kim gevşekliği kendine yediriyorsa benden uzak olsun ne yiyip içtiklerini merak ediyorum ben kullanmayım onları
Aman aman uzak dursun 😒 valla değişik yaa. heyyt ulan filan deyip dalgaya alıyorlar burada. Top sanarsin :)
Bir çoğu öyle şimdi sadece burada değil genelde de öyleler düzgün birisi yok yaşlarıda 30 a gelmiş garip garip işler
Prenses çoğuda trip can
Ayyy içimi okudun he. Valla bende öyle düşünüyorum görüyorum... yok. düzgün birisi delikanlı çocuk adam neyse yok...
Var siz gormuyosunuz diyolar yalan yeminle yalan ya :)) olsa niye gormiyim ki.
Öyle (düzgün efendi) dedikleri kişiler kendilerini bile koruyamayan insanlar. Onlara üzülüyorum ama durum bu.
Ne yazık ki öyle çok az var onun için çok belli olmuyor
Çocuk adam tabiri uygun bunlara
Ne psikoloji ne karakter ne bişe gelişme yok sıfır
Ata demirerin dediği gibi cinsel organları ile beyni ergenlikte yer değiştirmiş öylede kalmış
Haklı adam:)
Belki de.. nerdeler bilmiyorum ama umarım biri bana düşer 🚬
Biri sana düşünce ne yapacaksın?
Evlenirim
Nasip umarım istediğin gibi olur
Saol
Delikanlı ne lan
Evet, öyleymiş
Bilmem. Öyle mi 😅
Ben sana soruyorum. Öyle mi? Güldüğünü gore öyle.
Benimle hiç delikanlilik olayında eğlenmeye alan olmadi ama bazı şeylerden kendini korumaya çalışınca sen erkek değilmisin vs seyler söylediler ama sallayan kim. Herkese göre şekil alamayız. oyle yapmaya kalkanda karakterinden taviz verir ve omurgasız olur
Ne alaka la
Ne bilim.
Gördüm de yazdım. Alay ediyorlardı :D
Yahu gevşek adam delikanlı adamla alay edemez, ederse bi yerleri kırılabilir 😀 delikanlı adam iyidir
Arkasından ediyolar elbette yanii :D
Elbette iyidir ya deli misin.
Yok ya valla deli değilim 😀
Yani öyle.. burada çok rastladım da
Heyyt ulan diye dlaga geciyolar nsjsjbdjej
Kendi cinsinin asaletiyle dalga geçeni de ilk defa görüyorum
Onlar tamam hayatsızlar boş ver 😀 senin yaş doğru mu?
Doğru 😅
Şey bi gelsene 😀😂