
Yeni bir sayfa açmak mı yoksa eskileri tekrar yaşamak mı?

Yeni bir sayfa açmak mı yoksa eskileri tekrar yaşamak mı?
Ezberi bozmaktan yanayım lakin kolay olmuyor ezberi bozmak. Bilinen, öğrenilen ne kadar buhranlı olsa da insanın güvenli limanı orası, çünkü bilinen ve tanınan yer orası lakin o patinajdan da çıkmak gerekiyor. Eskiler yaşamaya değerse yaşanabilir tabii ki lakin girdapsa mazi terk edilmeli. Ben aynı şeyleri tekrar yaşamak istemediğimden maziyi mazide bıraktım, bazıları da o mazinin içinde tarihin tozlu sayfalarında kaybolup gittiler, bin şükür.
Cevap
4Cevap
yeni sayfa açmak tabi ki de
Sayfaları yırtalım. Yeni defter versinler bize. Hafızamızı silelim. Tecrübelerimiz bizde kalsın
Eskiler geridw kalsa da yine de oradadır, bilirsin. Insan okumaktan değil de karakterleri oturtamaktan korkuyor okurken. Yanılgıyı kaldırabilecek gücü olan okumaya devam etsin
Eskiler zamanında yaşandı bitti, sil baştan başlamak gerek bazen...
Yapabilseydim yeni sayfa açmak olurdu
Hepsi zor 💅🏻
Yeni sayfa açmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?