Ben denemek istediğim her şeyi denedim , o yüzden ölebilirim. Sorun yok😂

Ben denemek istediğim her şeyi denedim , o yüzden ölebilirim. Sorun yok😂

Yükseklik korkumu yenip uçağa binmek.. uçağa binmeden ölmeye hiç niyetim yok 🙂
Anladım. Ama bu basının abartısı. Dünya'da bir günde 3-5 uçak dolusu insan maalesef trafik kazalarında ölüyor ama nerdeyse hiç haber olmuyor. Ya da olsa da 1 dakika içinde verip geçiyorlar. Ama bir uçak pistten çıksa gnlerce haber oluyor. Oysa istatistikler şunu diyor. Karayolunda ölme ihtimali uçak kazansında ölme ihtimalinden 1 milyon kez daha fazla. Bu durumda hiç arabaya binmemek lazım 😂
Ha uçağa binmenin de öyle ahım şahım bir tarafı da yok. 1 saatten fazla yolculuklar aslında çok da sıkıcı ama binmeden de büyük bir çekiciliği var 😂
Grup 🫣😈😈
Cok mu zevkli 🙄🙄
Tut kolumdan goster o zmn 😉
Zorlama ilr olmuyormus. Gordum ☹️☹️
Ama eic icin tskrler 🙏
Cevap
3Cevap
Açıkcası yapmak istediklerimi yaptığım için sıkıntı yok...
Dini yönden kendime güvenemiyorum 😂
O yönden sıkıntı yok 😂
Sadece dünya turuna çıkmadan ölmek istemiyorum..
Cinsellik
Sen yaşadın mı
Çok zevk oluyor mu gerçekten
🤣
Oslo smacı
Gten yemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar