Güncellemeler
1 yıl
Yedimmm aç degilimm
Çok şükür aç değilim. Yaşadığım bir hastalık durumu oldu. O yüzden sıkıntı çektim ama açlık hiç yaşamadım. Zaten kış ayındayız. Ramazan artık daha da kısa tutulan günlere geldi. Bunun da avantajını yaşıyoruz. Zaten iş ve okul durumum da yok evimde rahat geçiriyorum. Tabii gönül ister ki hasta olmayayım ve dini ders yapayim fakat şimdilik böyle olmadı.
Cevap
6Cevap
Acıkmıyorum susamıyorum ama bitkin düşüyorum. İftardan sonra bile o bitkinlik halini üzerimden atamıyorum. :( Az kaldı sabret...
yahu hatırlatma oyun falan oyna
Hangi anlamda
Yemek 😔
Açlıktan bayılıcam
Bende🤒
Ac köpek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?