Ben genellikle hafife alıyorum çok etkilemiyorum. ☺
Düşüncelerini neyi alırsan onu çekersin.

Ben genellikle hafife alıyorum çok etkilemiyorum. ☺
Düşüncelerini neyi alırsan onu çekersin.

Kimin söylediğine bağlı. Sevdiğim ve önemli insanları ciddiye alırım tabii ki. Diğerlerini hafife alırım bildiğimi yaparım. Değersizler ayrı bir yerde benim için.
Genelde bana söylenenleri ciddiye alırım. İnsanlar bir şey söylediklerinde bunun arkasında bir sebep olduğunu düşünüyorum ve söylediklerini anlamaya, neden öyle dediklerini kavramaya çalışırım. Tabii her söyleneni kafama takmamaya çalışıyorum; ama gerçekten önemli gördüğüm, değer verdiğim kişilerin söylediklerine kulak veriyorum. Özellikle yapıcı eleştiriler ya da samimi bir şekilde dile getirilen öneriler benim için önemli. Herkese göre davranmak zorunda değilim, ama dinleyip anlamaya çalışmak bana doğru geliyor.
Kimin söylediği önemli aslında.. değer verdiğim, sevdiğim, saydığım biriyse elbette ciddiye alır ve etkilenirim.. varsa sorun düzeltirim.. öteki türlü biraz canım sıkılır ama çok durmm uzerinde
Cevap
14Cevap
Önce karşımdakine bakarım, insan mı diye, sonra lafa lafa bakarım laf mı diye. Sonra ona göre ciddiye alırım veya almam.
Hassas kırılgan bir yapıya sahip olduğum için ciddiye alırım , o kişiden uzaklaşıyorum istemsizce
Ben kendime söylerim zaten başkası bir şey söylese ne söylemese ne boş işler
Kimin söylediğine göre değişir..
Kimin söylediğine göre değişir
Söyleyen kişiye göre de değişir
Karşımdaki kişinin ciddiyetine göre bu durum değişir gadası
Ciddiye almam gerektiğinde ciddiye alırım ama çoğu zamn kafam boş olmadığı için umurumda olmuyor 😄
Ciddiye alırım insanları söylenenleri belki hafife
Kimin söylediğine bağlı.. Sevdiğim bir insansa ciddiye alırım. Ama diğer türlü her lafı çok ciddiye almam.
Kimin söylediğine bağlı.. bende yeri, değeri olan biriyse düşüncelerini de önemserim.. diger türlü etkileneyeceğim durum olmaz pek
Bana laf edene bakarım bi'adam mı diye😅😏 ciddiye alıp almayacağıma o zaman karar veririm.
Kimin söylediğine bağlı, sadece 1 kişinin dediklerini ciddiye alırım.
Kimin söylediğine bağlı olarak değişir. Genelde herkesi dinler, kendi bildiğimi okurum 😅
Söylenene ve söyleyene göre değişir.
Şöyle bir lafa bakarım laf mı diye birde söyleyene bakarım
Söyleyen kişiye bakarım önce ona göre
Hafife alıyorum
Her sözü dikkate alırsan ömürmü gecer
Söylenen şeylere göre şekil alırım
Söylenenlere bağlı değerlendiririm.
Ciddiye almam kimin söylediğine bağlı.
Ciddiye alırım.
Kimin söylediğine ve ne söylediğine bağlı.
Genelde tepki vermemeye çalışıyorum :D
Sallamam çok yakın biri değilse.
Çok da fifi diyorum takmıyorum çiçeğim :D
Almam
Süzgeçten geçirip ona göre değişir
Alıngan biriyim
Söyleyen kişiye bağlı
İnsanlara göre değişiyor
Ciddiye
Mütekellime bağlı
Bazan ciddiye alirim
Kişiye göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?