
Sapsarı olmuşum barfiks çekmeye çalışıyom. Daha ne yapayım değil mi? 🤣🤣

Sapsarı olmuşum barfiks çekmeye çalışıyom. Daha ne yapayım değil mi? 🤣🤣
Karşımda ki kişiye göre değişir ama genellikle özür dilerim tabi ki de. onu kırdığım için pişman olduğumu söylerim yoksa içimde kalır vicdan azabı çekmek istemiyorum. tavsiye olarak da eğer siz de kırdıysanız birini. Öncelikle, hatanı samimiyetle kabul etmelisin. Karşındaki kişiye, yaptığın hatanın farkında olduğunu ve bundan dolayı gerçekten üzgün olduğunu hissettirmelisin. Özür dilerken, genel ifadelerden kaçın. Yaptığın hatayı açıkça belirt ve neden yanlış olduğunu anlat. Suçu başkalarına atmak veya mazeretler üretmek yerine, kendi sorumluluğunu al.
Öncelikle gerçekten hatamı kabul eder, içtenlikle özür dilerim. Laf olsun diye değil, samimi bir şekilde gönlünü almak için çaba gösteririm. Bazen kelimeler yetmez, o yüzden davranışlarımla da hissettirmeye çalışırım. Zorla affetmesini beklemem, zaman tanırım ama pes de etmem. Karşımdaki insana verdiğim değeri göstermek için ne gerekiyorsa yaparım çünkü kırdığım bir gönlün tamir edilmesi benim için gurur meselesi değil, gerçekten önem verdiğim bir şeyi kaybetmemek için attığım bir adımdır.
Öncelikle bilinçli olarak hiç kimseyi kıramayacak kadar naif bir kişiliğe sahibim ben , millet kırılmasın üzülmesin diye paramparça oluyorum çoğu zaman , kirdiysam bunu farkında olmadan yapmışımdır ve hatamı kalbul eder hemen özür diler gönlünü almaya çalışırım ,
Öncelikle hatamı kabul ettiğimi ifade eder ve içten bir özür dilerim. Sonrasında ise davranışlarımla o kişiye gerçekten değer verdiğimi göstermeye gayret ederim. Küçük bir hediye veya O'nun için hazırladığım bir yemek ile jestler yaparım.
Cevap
2Cevap
Haksizsam sirinlik yapar etrafında dolanır bir şekilde alırım gönlünü ama hakliysam parmagimi kipirdatmam şimdilerde valla haklı haksız da olsam hiç bir şey yapasim yok yapmıyorum da zaten herkes neyi nasıl istiyorsa öyle anlasın
Abooowww. Antep’te yeni bir depreeemmm 🤣🤣🤣
Ayrıca haksızsın taaam mı. Git eniştenin gönlünü al da gel. 🤣🤣🤣
Bak yaaa 🦶🔫
Bazen hiçbir şey yapasım gelmiyor içimden gelmiyor yapmıyorum ben de Ama değer verdiğim biriyse Gerçi ben değer verdiğim insanları Kırmam ama yine de olduysa öyle bir hatam gönlünü almak için elimden geleni yaparım.
Eğer göstereceğim ilgiye ters bir tepki almayacağımı bilsem ilgi gösteririm zaman ayırırım.
Kırmamaya çalışmak daha önemli gibi. Bilmeden kırdıysam da affedene kadar yapışırım.👀
İnsanları kıran biri değilim ama bazı insanlar alıngansa ona yapılacak bir şey yok.
Kimseyi o kadar kırıcak bir şey yapmadım.
Hiç birsey
Kolple silerim
Bir şey yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?