Hal hatır sorana iyiyim ne olsun demekten başka şey bulamıyorum🙄🙄?

Nasılsın diyorlar iyiyim sağol sen nasılsın diyorum o da iyiyim diyor. Konu kapanıyor. Bu yüzden çevrem yok. Arkadaş gruplarinda yalnız gibiyim. Öğlen yemeğe çıkarlar benı pek soran olmaz. Benden sıkılıyorlar çünkü. Kitap okusam da aklımda bir şey kalmıyor. Kitap tavsiye eden oluyor da o da çözüm olmuyor. Çok gezerim ama tek başıma. İyice yalnızlastim.

Hal hatır sorana iyiyim ne olsun demekten başka şey bulamıyorum🙄🙄?
Cevapla