Sahursuz oruç tutmak mı, yoksa iftardan sonra tekrar acıkmak mı daha zor?

Sahura kalkmadan oruç tutmak, gün içinde daha fazla açlık ve susuzluk hissine sebep olabilir çünkü vücut yeterli enerjiyi alamaz. Özellikle uzun yaz günlerinde bu durum daha da zorlayıcı hale gelir. Öte yandan, iftardan sonra tekrar acıkmak da sıkça karşılaşılan bir durumdur, çünkü bazen iftarda yeterince dengeli beslenilmez ya da mide alıştığı gibi dolmadığı için kısa sürede yeniden açlık hissedilir.

Peki, sizin için hangisi daha zor olurdu, sahursuz oruç tutmak mı yoksa iftardan sonra acıkmak mı?
Sahursuz oruç tutmak mı, yoksa iftardan sonra tekrar acıkmak mı daha zor?
Sahursuz oruç tutmak mı, yoksa iftardan sonra tekrar acıkmak mı daha zor?
Cevapla