Çok öfkeliyim, patlamalarim nasil gecer?

30 yaşındayım, ailemle yasiyorum hala. Sagolsunlar maddi olarak ömrüm boyunca ellerinden geleni yaptılar , annem deseniz dünyanın en nahif en iyi niyetli kadını.

Bunalım geçiriyorum galiba , ne deseler bana batıyor. Avaz avaz bağırmaya başlıyorum, sonra da pişman oluyorum.

Bunu nasıl yenebilirim?

Çok öfkeliyim, patlamalarim nasil gecer?
Cevapla