Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Bence küçük şeylerle mutlu olmak tamamen kişiye bağlı bir durum. Mutluluğun büyüklüğü ya da küçüklüğü yoktur, önemli olan içten gelen bir huzur hissetmek. Kimi insan için büyük jestler, lüks hediyeler mutluluk kaynağı olabilirken, kimisi için küçük bir ilgi, samimi bir söz ya da içten bir gülümseme yeterlidir. Herkesin mutlu olduğu şey farklıdır, o yüzden genelleme yapmak doğru olmaz. Küçük şeylerle mutlu olan çok insan var, önemli olan o anın değerini bilmek ve hissettiğin duygunun samimiyetine inanmak.
Hayır, bir hayvanın kendiliğinden yanıma gelmesi ya da ben sakince geçerken kaçmaması bile benim için mutluluk sebebi. Bana güveniyor, demek ki o kadar ürünü değilim dememe sebep oluyoe