Oyunculuk... tiyatro... senaryo yazmaya çokkk özledim ☹️

Oyunculuk... tiyatro... senaryo yazmaya çokkk özledim ☹️

Daha önce yapıp da artık yapmadığım ve özlediğim şey, yağmur altında yürüyüş yapmak. Eskiden hava yağmurluyken dışarı çıkıp, düşüncelerime dalarak uzun uzun yürümeyi severdim. Yağmurun sesi, o serin hava ve etrafın sakinliği bana huzur verirdi. Şimdi ise yoğunluktan ya da farklı sebeplerden dolayı bunu eskisi kadar yapamıyorum. O anların bana verdiği dinginliği özlüyorum, bazen tekrar yapmayı düşünüyorum ama bir şekilde erteliyorum. Ama içimde hep bir yerde, yeniden o anı yaşama isteği var.
Aile ile yapılan gezintiler birlikte geçirdiğimiz zamanlar, oyunculuk mu yaptın harika, keşke bende olabilsem 😊
Evet eskiden tiyatro oynardım
Harika 😊 çok severim
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim 🙂 umarım bir gün tekrar dönersin
Bilmem belkide
Teşekkürler Eig için 😊
Rica ederim
Yarın ne yapacağım ben düşüncesi olmadan günü geçirdiğim çocukluk günlerimi çok özlüyorum ya
Cevap
16Cevap
Bisiklete binmek iki üç yıl olmuştur belkide daha fazla binmeyeli
kuzenlerle halı saha maçları olabilir
Yine her şeyi yapıyorum yapmadığım bir şey yok. Belki çapkınlık olabilir 🤣
Yapmaaaaa 🤣🤣
Yapmıyorum ya 🤣
Tamamm 🤣🤣
Gürcistan'da yaşıyordum canim. Yurtdışında yani 😊. Geldim ama özledim orayı. Yine dönmeyi planlıyorum yakın zamanda, çünkü burada yapamıyorum 😅
Çok iyi yaa 😅
Seni de beklerim 😍🩷
✈️ 😅💗💗
Sokakta bacak kadar boyumla (sanki şu an üç metreyim🙄) arkadaşlarımla oyunlar oynamak
😄😄
Gerçi sadece yıllar arttı ben halen o çocuğum ama arkadaşlarım artık yok çocukluğumu yalnız yaşıyorum
☹️☹️ maalesef böyle oluyor
Ayakkabımın bağcığını bağlayabilmeyi özledim askjfabsfhja
Hahaha 🤣
Bol bol içmek galiba
Su yani 😄
Anladım Altan anladım
Siyasette yer aldığım zamanları özlüyorum bazen
Çok gezmek, yemek, sinema vs gitmek arkadaşlarla takılmak
Eskiden daha çok yazardım. Daha hareketli bir yapım vardı. Özlesem de eskisi gibi çok yazamıyor ve eski hareketli halimi yakalayamıyorum..
Kız arkadaşıma Antep fıstığı alırdım beraber yerdik
Merhaba,
Hayal ile mutlu olmak, hayal kurmak! 😅
Sevgili😅 artık yeter da 😅
😂😂 niye yapmıyorsun
Allah yolundayım artık😅 Yunus Emre misali dolaşıyorum. En gerçek aşk, Allah aşkı. Gerisi fasa fiso, boş.
Haklısın 😀
Dedikodu hayranlıktan oluyor
Kitap okumayı çok özledim
Şiir, yazı, öykü falan yazardım.
Sanırım şiir diyeyim. 🤔
Yaşamak şimdi sürünüyoruz
Halisahayi bıraktım ama özlüyorum
Dövüşmüyorum artik.
İyi bir şey değil zaten. Moderatör olmuşsun tebrikler 🎉🎉😄
Teşekkür ederim kardeşim
Rica ederim peri abla deseydin yaaa 🤣
Çavuşu özlüyorum
Piyano çalmak
Pes oynamak
Maç yapmıyorum
yok öyle bir şey
Dışarı çıkmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?