ՏҽӀɑʍՏ
Yıldız Tilbe’nin dediği gibi; bütün günahlarım arkamdan konuşanlara yazılsın 😅 djdks

Baby, gib mir mehr von dem, was du Liebe nennst.
Auch wenn es keine Liebe ist, ich liebe es! (Ne dinlerdik ya) 🥳
ՏҽӀɑʍՏ
Yıldız Tilbe’nin dediği gibi; bütün günahlarım arkamdan konuşanlara yazılsın 😅 djdks

Baby, gib mir mehr von dem, was du Liebe nennst.
Auch wenn es keine Liebe ist, ich liebe es! (Ne dinlerdik ya) 🥳
Buna dönmez umarım 😂.tahmin et hadi bakalım.
Var :D sjdja
Yok ki 😂
Var 😅
Yok dedimmi yok beni sinirlendirme jfkfkfkgkg
tamam sinirlen napçaan djdjs
😂😂
Olur et
Yok
Ne var ya
İyi be
Rica
Cevap
31Cevap
Ne cevap vereceğini biliyorum ama neyse olur et bakalım 🤪🤪
Var :D
Var dediysek var
Evet senden iyi biliyorum :D
Sen yanlış bilmemi istiyorsun :D
Kendini avutman ne hoş :D başarılısın bu konuda ahdja
Yaw he he :D
Tahmin et bakalım sosyetik kız. 😊
Prensesim bence var :D
Yok be sosyetik kız. 😁
Öyle sırıttığına göre var :D kandıramazsın beni
Çok zor değil ama et bakalım. Zaten belli ne olduğumuz 😊
Yok
Nasıl yok var ya.
Aklını meşgul etmiyor sjdjsj
Her. an aklımda çıkmıyor. Bugün ne yapacak acaba ne sürprizi var diye bizim hanımın 🤦🤦🤦
İyi işte ne güzel, böyle aşka gel sjfk
Volkan gibi parlıyorum aşktan
Volkan parlar mı
Patlıyorum
(İyi ki bir harf yanlışı buldun tadını çıkar 😂)
Sürekli hatalısın :D nereyi arayıp bildiriyoruz djdks
En azından ben harf hatası yapıyorum 😄
Bilmem anlatabildim mi 🥳🥳
Hayır konu şu an harf hatası diğer hatalarından bahsetmeyelim :D bilmem anlatabildim mi
Sen anladın benim demek istediğimi 😂
Sen de beni 😒
Ben de bazı sabahlar böyle uyanıyorum herkes bi sevimsiz bi katlanılma. Aklımınsa tapusu bende kimseye satmıyorum benim diiiiğil mi vermicem 😂
Katlanılmaz **
Var ama yok olsun istiyorsun
Ben niye istiyorum o istesin 🤦🏻♀️
Var ama yok, olsun istiyorsun şeklinde anlamayı nasıl başardıysam 😂😂 yokolsun hıhııı
Tabiki et lütfen 😊. Yok aslında ama, seni kırmicam.))
Ama söylemişsin :D
Ama senin hislerin deee önemli. Söylemedim say, var mı yok mu 😅
Yok 🥹
Dogru hissettin balım 😊🩷
🌸🌸
Haddii et...🥳
yoook :D
Yok tabi onların aklı benimle meşgul...😀😀
Ben de öyle düşünmüştüm :D ah onlar yok mu onlar jddj
Sevimsizler.😀
Ahaha :D
Evett var mı yok mu hadi bakalım sizi sahneye alalım
Var
Ben çok iyiyim sjdjs
Size de hayırlı günler efenim tip box’a atın gönlünüzden kopanı 😅💆♀️
Tahmin edebilirsiniz.
Yok
Var.
Peki
Elbette Elbette kfkfk hemen
Var
😅😅 dııııttttt
Aslında yok yazacaktım :D
Et bakalım babysi
Var 💆♀️
Beni de tahmin et😂
Var
Olur edebilirsiniz..
Yok
Oran 4, hadi salla
Var
Waawww sen şeytann
😅 hayda
Sana kırmızı çook yakışıyoo
He öyle, kızarmadım ki :D
Püfff şeytansın ya hani onu diyorum. Açıklattın ya ne diyim
Şeytan kırmızı mı oluyor
İlahi şasi, tabii ki kırmızı oluyor. Aksini kanıtlayabilir misin
Sen öyle olduğunu kanıtlayabilir misin
Sana onu göstermemi ister misin
Şeytanı mı
Evet
He göster at herkes görsün
Herkes görmesin niye herkes görüyor
Herkes merak eder şimdi uyuyamazlar falan
Şimdiih dolabın kapağını açıp kırmızı elbiseni buluyorsun. Gözlerini usulca kapatıp hızlıca giyiyorsun. El yordamıyla bulup, aynalı kapağı karşına çekiyor ve işaretimi bekliyorsun. Parmaklarımı şıklatmamla birlikte üçüncü gözün açılacak ve succubusu görebiliyor olacaksın
Ahaha ya bırak :D hangi film bu
Kızılın elli tonu hdksjsjs
Bilmem ki var mı acaba 🤔 😄
Var 😅
Yemin iç :D
İnandım tamam :D
Etsene bee ben de merak ettim şimdi 😄
Yok :D
Edebilir misin?
Var :)
Dogrudur aklımı seveyim🙈
🥳🥳 öyleli hissettim
Gelsin cevap.. 💕
Var 🌸
💕
Söyle gelsin
Var diyorum
Nerdesiiiin beni unuttun demişsin nerdesiiiin :D
Seni unutmak kolay mııığ
youtube.com/shorts/I8QqYa3Vv9A?si=lYwZIAPEFMtE5Zm3
Sjdja ah ulan 😂
Karnımı meşgül eden bir askım var tahmin et baby😂
Aklını da o meşgul ediyor 😅
Evet çok yoğun bir döneme giriş yaptım baby🤣✌🏻
Ne kaldı ki 😅🧿
2,5 ay şafak 80🤣😂🙏
😄😚💕 gelsin bakalım küçük boğa
İbetttt
Tahmin et bakalım çiçeğim
Var canım 😌
Et bakalım 🙄
Yok bence
Evet şimdiki yok 🙄
🥳🥳
Et bakalım neler diyeceksin 😂
Var :D
Doğru tahmin 😂😂
Tebrik edebilirsin djdjs
Hahaha tebrik ederim ama sanki herkese var diyorsun 😂😂
Tahmin et arkadaşım
Var
Hadi bakalım bekliyorum
Yok
Doğru
Oluuurrr çiçeğim
Bebeeeeğiiiimmm :D yok mu diyim var mı diyim
Bilmem sen hangisini hissediyorsun
Var diye hissediyorum 🥹
Hayiiir yokkk🥲
Nasıl tahmin edilen acaba 😏
Sen varsın @Lililinda
Yok aklımdaki sensin sjdj
Yürüdüm sadecs
@lililinda senin yok :D
Tespitçi yapın beni sjdja
Niyetliyken tam verim alamayız :D her şey yarım
Ay eveeet 😏🥳
Buyrun müneccip hanım edin bakalım
Yok
Ömmm
Oldu oldu 😒
Öyle gülüp geçiştirirsin işte
Sus sen ordan, daha sabote etmeye başlamadım sjdja
İnsanların en büyük hatası benimle ilgili olanı yani, beni hafife almaları :D sjdjsj
Sen önce müneccim yazmayı öğren :D düşmana bak hele ahahaha
TDK’lık yapmak istemem :D ama pis uğraşırım bu konuda
seninde maşallahın var değil mesela senin de* :D sana uyuz olmayacağım çocuk hahaja
şu an*, bıktım senden ajdjaj
Sensin şirrooo, şizo, şazoo
Tahmin bekliyorum
Yok
Var mı
Bekliyorum tahminini.
Var
Tahminin tuttu. 😃
Tutar tabii
Bence tutması gayet doğal.
Hayırlı çumalar ablammm :D et tabiii
Hayırlı cumalar kuzu, var djdj
Doğru tahmin ablam jsjjs
Herhalde yani 😅
😂😂❤️🩹
Hiç tahmin etme abla yok :D
Evet meşgul edenler var
Et bakim 😀
Var 😏
Dün gece itibariyle evet 🤭
Allahım yaaa nasıl da bildim :D
Hislerin kuvvetli demek 💕
Peki şunu da cevapla bakim
Gelecek var mı gelecek
Boşuna zamanımı almasın jsjs
Bunu söylemek için çok erken, bazı şeyleri gelişigüzel yaşamak lazım 😌 vardır ya her şeyin bir sebebi, Allah karşına çıkardıysa vardır bir bildiği
Yok tanıyordum onu sjjsjsjs
Ben onun karşısına çıktım 2 yıl sonra jsjsjs
Wuhuu 😏 yine de erken djdjs
Evet 🙏🏻 teşekkür ederim güzel tahminin için 🥰
Rica ederim can 🌸
Et bakalım
Yok
olur et
ne müna sebo yoktur :D
ahshs var aşko
Tüh bilemedim 😅
bişi olmass 💖✨
Et bakalım.
Yok
🤔🙄
Gönder gelsin
Yok
Et bakalım
Yok
Et bakalım :D
Yok 😅
Et lütfenn
Yok
Vardı yaa🥹
Öyle mi pardon :D
Sorun yokk😅
Etsene
Var
Yok be kral bilemedin 🥲
Tamam kraliçe 🥹
Bu terslikte bi işlik var sanki
Bu işlikte bir terslik olabilir
Et bakem
Var
Kim kim kim😅
Onu söyleyemiyoruz :D ben ben ben diye bağırasım geldi
Haha 🫠😅
Olur.
Yoktur
Doğru
Et bakalım
Var
Evet lütfen 💐
Yok bence 🌸
Nokta atışı ✅
😌🤝
ediniz lütfen
Birkaç kişi sjdjs
Gerçekten çok değilmiş
Yok değilmiş dedim djdja
Hadi edin bakalım
Var
olur 😄
Var
Evet 🫣 sevgilim var realden
Başka nerden olacağıdı, mutluluklar :D sjdjaka
Jsjsjssjd sağol
Real diye bir alışveriş merkezi vardı sjdjsj koptum ben, siz devam edin
Hahahahaha bende biliyorum kaufland oldu 😂
Kaufland meyveleri güzeldir 🤪
Bende severim çoğu şeyler kauflanda satiliyor
Et bakimm
Var
Olur edin
Yok
etmezsen nağmertsin bacım
Namert* sjdjs neyse. Var
Et bakalım
Var
Evet doğrudur
Öyle bilirim işte
Evet tahmin konusunda iyisin
Ett olur 🫶🏻
Yok sanki 😚💕
✅ 😘
Alırım bir tahmin 😊
Var 🥳
Olur
Aklımı meşgul eden kimse yok 💆♀️
🙄 yok kimse aklımda, oluyor öyle
Amin cicim 🌸 teşekkür ederim..
Et bakalım 😂
Var
Bilemedin maalesef 😅 teşekkür ederim
Bilmişimdir
😉
Olurr
Var
Doğru ✨👌🏻
Ole oleee djdjs
hadiiii
Var
hımmm :)) yoktu da olabilir bakalımmm görcez:)
Hayırlısı be
bakcaz takipteyim:)
Et bakalım
Var
Keşke bende bilsem kim oldugunu😃
🙄😅
Tahmin et banaağğğğğ 😂 😂
Var mı yok mu 😊
Var
🤷🏼♀️
Bildim ole oleee
😀😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar