Hayatın ağırlığı altında ezildiğini hissettiğin, umutlarını kaybettiğin ve çıkış yolu bulamadığın anlar oldu mu?

Hayatta bazen öyle anlar olur ki, insan ne kadar mücadele ederse etsin, hep yenildiğini düşünür. Sürekli kaybeden tarafta olmak, hayallerin gerçekleşmemesi, yorgunluk ve umutsuzluk hissi bir noktada insanın iç dünyasını derin bir boşluğa sürükleyebilir. Böyle durumlarda, kaçıp gitmek ya da her şeyi geride bırakmak isteyebiliriz ama çoğu zaman bunun da bir çıkış yolu olmadığını fark ederiz. Umut etmekten bile yorulmuş bir zihin, artık rüya bile göremez hale gelir.

"Artık yoruldum yaşamaktan, hep yenildim. Ölüler rüya göremez, inan çok denedim."

Peki, sen hayatın yükü altında ezildiğini ve hiçbir şeyin değişmeyeceğini düşündüğün anlar yaşadın mı?

Hayatın ağırlığı altında ezildiğini hissettiğin, umutlarını kaybettiğin ve çıkış yolu bulamadığın anlar oldu mu?
Cevapla