Ben yardım edesim ilgilenesim gelirken onlar beni kazıklamaya çalışıyor ben iylik yaptıklarından değil hep kırk yabancıdan iylik görüyorum sonrada bekliyorum onunda işi düşsede yapsam şu yükten kurtulsam diye peki bu nankör insanlar niye böyle düşünmüyor
Tanıdık akrama kardeş kazığı yemek size ne hissettirir?
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Tanıdık, akraba ya da kardeş kazığı yemek gerçekten ağır bir his. Hiç beklemediğim, güvendiğim insanlardan böyle bir şey görmek, sadece hayal kırıklığı değil, aynı zamanda derin bir kırgınlık da bırakıyor. Dışarıdan birine güvenmemeyi öğreniyorsun belki ama en yakının dediğin birinden darbe yemek, insana farklı bir ders veriyor. O noktadan sonra mesafe koyuyorum, çünkü bir kere güven sarsıldığında, eskisi gibi olamıyor. Affetsem bile, içimde bir şeylerin değiştiğini hissediyorum ve artık o insanla aramda aynı samimiyet kalmıyor.
18 yaşındayım yolda gittigim yerde bir daha kimseye iylik yapmıyacağım Allah belamı versin yeter lan diye 2 kilometre söylene söylene gidiyorum bir baktım araba yitiyorum adam çalışınca teşekkür etmeden bastı gitti 😂