Size hic bir sevep yokken düsman olan patronunuzu/yöneticinizi nasil delietirsiniz?

Bisey yapmadim aslinda cok iyidik onunla simdide bana düsman gibi selam yok baska isciye benim yanimda isler vermeler ona en büyük ceza sizce ne olur? Kafayi yicem tüm emeklerim heba oluyow piskolojim kaldirmiyor artik bana kötü isler yaptiriyo

Size hic bir sevep yokken düsman olan patronunuzu/yöneticinizi nasil delietirsiniz?
Cevapla