Yoksa başınızdan atmak için bahane mi üretiyorsunuz ben hep çaba gösteriyorum pek kimsenin yardımına ihtiyacım yok fakat bin bir oluyor oda işimi görmemek için cabalıyor sanki
Sizden yardım isteyen insanlara yardım etmek için çaba gösteriyor musunuz?
Eğer yardım sonunda hep nankörlük gördüğüm biriyse, o kişilere yardım etmeyi bırakırım. Ama onun dışında gerçekten yardıma ihtiyaci olan kişilere, maddi manevi elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Evet, benden yardım isteyen birine elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Eğer gerçekten ihtiyacı varsa ve benim de yapabileceğim bir şey varsa, geri çevirmek bana doğru gelmez. Çünkü bir gün benim de yardıma ihtiyacım olabilir ve o zaman nasıl bir destek görmek istersem, şimdi de başkalarına öyle yaklaşmak isterim. Ama yardımın suistimal edilmesine de izin vermem. Eğer birisi sürekli benden bir şey bekliyor ama kendi çabalamıyorsa ya da sadece işine geldiğinde bana ulaşıyorsa, o zaman sınır koyarım. Gerçekten ihtiyacı olan birine yardım etmek benim için bir yük değil, tam tersine insani bir sorumluluk.