10 üzerinden kaç utangaçsınız (içe dönük demiyorum)? Puanlayın?

Çok dürüst olacağım ben gerçekten çok heyecanlı ve çekingen bir tipim. 😖✋🏻
İçimde çok çılgın, eğlenceli, kafa biri var ama dışım hiç öyle değil. Keşke hiç utangaç olmasam. 😳
Sadece çok sayılı kişiye biraz da olsa nasıl biri olduğumu yansıtabiliyorum ama tamamiyle kimseye yansıtamadım daha nasıl biri olduğumu. 😳😳😳
10 üzerinden kaç utangaçsınız (içe dönük demiyorum)? Puanlayın?
10 üzerinden kaç utangaçsınız (içe dönük demiyorum)? Puanlayın?
Cevapla