Çok dürüst olacağım ben gerçekten çok heyecanlı ve çekingen bir tipim. 😖✋🏻 İçimde çok çılgın, eğlenceli, kafa biri var ama dışım hiç öyle değil. Keşke hiç utangaç olmasam. 😳 Sadece çok sayılı kişiye biraz da olsa nasıl biri olduğumu yansıtabiliyorum ama tamamiyle kimseye yansıtamadım daha nasıl biri olduğumu. 😳😳😳
10 üzerinden kaç utangaçsınız (içe dönük demiyorum)? Puanlayın?
Hangi konuda olduğuna bağlı. Örneğin birinden borç isteyemem. Ama lisede millet mesaj atmaya korkarken, sevdiğim kızın yüzüne seni seviyorum diye söylemiştim.