Kafamda o kadar büyüttüm ki, hicbir sey yapmak istemiyorum ne yapacagim?

Ben 3 yıldır basortusunu cikarmayi düşünüyorum. İnanılmaz umursamaz biriyimdir normalde o benim hakkımda şunu düşünmüş, şu benim hakkımda bunu demiş hiç takmam. Ama bu konuyu asamiyorum, çünkü ailem başta olmak üzere herkes muhalefet.

Bu konuyu kafamda cozemedigimden türlü hastaliklarim çıktı. Üstüne yapmak istediğim etkinlikler, gezmek istediğim yerler var onları bile "acilinca yapicam" gibi bir kategoriye sokuyorum. Evden asla bu şekilde çıkamıyorum. İnanın işe gidiyorum işte açılmak istiyorum, eve geliyorum evde açılmak istiyorum beynimi susturamiyorum. Dinden bile sogudum bunu yapamadigim için, kaldı ki ben isteyerek kapanmistim yillar once. Sanki onun sevaplarini bile yıkıyorum böyle yaparak

Ya bu işi daha cesur nasıl yapabilirim? Daha önce birçok yerde açıldım denedim ama beni tanımayan insanlardi

Güncellemeler
1 yıl
12345
Kafamda o kadar büyüttüm ki, hicbir sey yapmak istemiyorum ne yapacagim?
Cevapla