Ben 3 yıldır basortusunu cikarmayi düşünüyorum. İnanılmaz umursamaz biriyimdir normalde o benim hakkımda şunu düşünmüş, şu benim hakkımda bunu demiş hiç takmam. Ama bu konuyu asamiyorum, çünkü ailem başta olmak üzere herkes muhalefet.
Bu konuyu kafamda cozemedigimden türlü hastaliklarim çıktı. Üstüne yapmak istediğim etkinlikler, gezmek istediğim yerler var onları bile "acilinca yapicam" gibi bir kategoriye sokuyorum. Evden asla bu şekilde çıkamıyorum. İnanın işe gidiyorum işte açılmak istiyorum, eve geliyorum evde açılmak istiyorum beynimi susturamiyorum. Dinden bile sogudum bunu yapamadigim için, kaldı ki ben isteyerek kapanmistim yillar once. Sanki onun sevaplarini bile yıkıyorum böyle yaparak
Ya bu işi daha cesur nasıl yapabilirim? Daha önce birçok yerde açıldım denedim ama beni tanımayan insanlardi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer