Bu sadece benim için mi böyle yoksa diğer insanlarda da aynı mıdır?

Her zaman yalnızım etrafımda insanlar olsa bile zerre samimiyet hissetmiyorum bazen bazı insanlar geliyor kendini sevdiriyor hep yanında olucam vb diyor sonra gidiyorlar hep aynı şey oluyor sonuç olarak hep yalnız kalıyorum diğer insanlar da böyle yalnız hissediyor mudur

Bu sadece benim için mi böyle yoksa diğer insanlarda da aynı mıdır?
Cevapla