Sorudan ne anlıyorsanız öyle cevaplayın. İster yanlışlıkla ister kasten öldürmüş olsaydınız bu size ne hissettirirdi?

NOT: Öldürdünüz mü diye sormuyorum, öldürmüş olsaydınız ne hissederdiniz diye soruyom.
Sorudan ne anlıyorsanız öyle cevaplayın. İster yanlışlıkla ister kasten öldürmüş olsaydınız bu size ne hissettirirdi?

NOT: Öldürdünüz mü diye sormuyorum, öldürmüş olsaydınız ne hissederdiniz diye soruyom.
Eğer birini öldürmüş olsaydım, eskiden bu bana ağır bir vicdan azabı hissettirirdi. Çünkü ne olursa olsun, bir insanın hayatını sonlandırmak geri dönüşü olmayan bir şey ve bunun yükünü taşımak kolay olmazdı. Belki haklı bir sebebim olsaydı bile, içimde bir boşluk, bir pişmanlık mutlaka kalırdı. Her ne kadar bazı anlarda öfke ya da çaresizlik insanı farklı düşüncelere itebilse de, sonuçta böyle bir şeyin bedelini en çok insanın kendi ruhu öderdi.
Birinin hayatını elinden almak gibi bir düşünce olamaz. Sanırım kendimi Kabil gibi zannederdim. Kötü bir şey. Bir canlının hayatına son verme... Bu böyle sinek falan gibi değil :(
Yani beni o dereceye getirdiyse açıkçası sonrasında da çok bir şey hissetmem ufak bir vicdan azabı olur ama ben kolay sinirlenen bir insan bile değilim
Ben de diilim sdflkdisfk sakinim, sinirlenince zor sakinleşiyom o ayrı
Ben sinirlenmiyorum hiç djjdj
sdlkflşsf
Cevap
4Cevap
Önemli olan kim olduğu ve nasıl olduğu..
Nispeten bana göre kötü ve zararı olan biriyse kendimi iyi bir şey yaptığıma ikna edebilirdim.
Kazara veya planlı olması da önemli.
Kazaraysa zaten yapacak bir şey yok, planlıysa da uzun bir düşünme süzgecinden geçirmiş olacağım için çekeceğim vicdan azabı körelirdi. Ciddi bir azap çekmeyebilirdim, emin olamıyorum.
Kimi öldürdüğüme göre değişir.
Kasten değil yanlışlıkla olmuş olurdu ve kim olursa olsun çok büyük bir vicdan azabı çekerdim..
Yanlışlıkla olmuşsa başka ama kasten olsa vicdanlık bişe olmazdı bence sdlkfşs
Ayy yokk kaldiramam , yengemin dişine taş attım sonra aramiz açıldi beni polise şikayet et küçük yaşımda 😂
Çüş cidden mi?
Valla polisler yaşım küçük diye işlemedi sabıka , topumu verseydi dişini kırmazdim
kaç yaşındaydın? Sİnir oldum bak şimdi, diş kırıldı diye polise ispiklenir mi? Sanki pıçaklayıp çenesini söktün ya te allam yareppim
10 falan olması lazım ya çok yaşımı bilmiyorum
Altin dış taktirdi galiba 😂
10 yaşı da polise ispiyonlamazsın ya, yenge kaç yaşında? Biraz değişik biri galiba
şu an 65 üstü vardir
Yanından geçince küfür flen ediyor ağıza alınmayacak ne varsa manyak kariiii
İki ayağı da çukurda yani anladım, var mı ölümcül bişeysi?
En son nöroloji de görmüştüm ya başkada bilmiyorum 😹
hııı, içinden geçmemiş olsun diyosundur şindi
Baya oldu ya onu 5,6 yıl önce 😹
alzheimer desek 2-3 yıla gider, helvasına ceviz koymayın ama dişimi acıtıyo, malum dişler takma. Fırçalamak da zor
Suçluluk duygusu sonra geçerdi kabullenirdim alışırdım.
Suç ne alaka?
Olmaması gereken bir şey yapmış oluyorum yaa Allah bilir ne yapmışımdır bu canilik o yüzden
Bana pek olmaması gereken bişey gibi gelmiyo ama ne bilim
Şeyyy biz tanışmıyoruz tamam mı vbbgnbnnh
Yanlış bişey mi didim
Yiooo. Gnvngj keşke ev adresümi bilmeseydinn
Türkiyede yaşıyosun, piliyom djdnjd
Yalancı vbvnb muhallebi uedik ya ne çabuk unuttun
Aa ivit, ben karides şaapmıstım
Ben büyük ihtimal pek bir şey hissetmezdim
Jdnfg
sdfdsfs
Ay bilemedim bi sok olurdum nasıl ya felan derdım herhalde
burada konuşulacak şeyler mi bu
Hea
öldğrdüysem o raddeye bişi fetirmiş olmalı
İfit, yüzün kanlanmış
bişi hissettirmezdi bana
Öldürmüşsek bi nedeni olurdu bence ama canavarca hisle öldürme suçundan paketlerlerdi beni bence sdklfs
Yardım lazımsa? Anca beraber kanca beraber <3 aynı hücredeyiz düşünsene
Kesinlikle <3
Kalbimde öldürdüm sayılır mı
I ıh
Bende ölürdüm muhtemelen
Kimi öldürdüğüme bağli
Kimi öldürdüğüme bağlı zevk alacağım da alabilir
Psikolojim bozulurdu net
Hergün ağlardım ya ben
Psikopat ornitorenk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?