@Sarışınnnnnnnnnnnnnn :))
Hangi 3 Harfli Kelime Seni Kusursuz Bir Biçimde Tanımlıyor (testi ) ?
@Sarışınnnnnnnnnnnnnn :))
Valla bu kadar net bir "BEN" tarifi beklemiyordum. :) Özet bile değil, resmen yazdı.
Senin birçok özelliğin içinde en öne çıkanı, kuşkusuz dobra olman. Lafını sakınmazsın, çatır çutur söylersin ağzına ne gelirse. Çünkü çekineceğin, koruyacağın bir şey yok çok şükür; kimseye de eyvallahın yok. Dilinin kemiği yoktur yani; ama sana ahlaksız demek de ahlaksızlık olur, yeri geldiğinde tam bir salon beyefendisi de olabilirsin. Ama sana boyun eğdirmeye çalışanlara da iki çift lafın her zaman vardır. Açıksın, Mertsin, Korkusuzsun ve çivisi çıkmış bu dünyaya söyleyeceğin ise belli: "BEN BU DÜNYANIN TA AMK"
banada o ççıktı en harbisdi bu :))
bana taş çıktı :D
Sen taşlığın, seksiliğin, çekiciliğin vücut bulmuş halisin. Ne yaparsan yap, ne kadar öyle olmamaya çalışırsan çalış, yapacak bir şey yok, sen taş meslek lisesi mezunusun. Diğer bir taraftan da insanlar senin yanında çok rahat ediyor; çünkü geniş, rahat ve umursamaz bir kişiliğin var. Sen bir ortama girdiğinde ise gözler sana çevrilmezse olmaz. Ateşlisin kısaca: Yanıyorsun Fuat Abi, hem de Çırağan Sarayı gibi :)
oha adam taş :))
:))
Senin Kelimen: Saf!
onedio.com/.../hangi-3-harfli-kelime-seni-kusursuz-bir-bicimde-tanimliyor--443133
Senin Kelimen: Saf!
Sen uzun kışın sonunda dağdan eriyip vadiye akan su gibi tertemiz, berrak ve saf bir kişiliğe sahipsin. İçinde kötülüğün zerresi dahi yok; çünkü kendini yıpratan ve tüketen ilişkilerden korudun. Etrafında hep kendin gibi olumlu, pozitif, oportünist insanları topladın. Kibarsın bir yandan da; şefkatli, nazik, ince. İnsanların kalbini kırmamak temel prensibin. Son olarak, hayatında ön yargı yok, ideal insan tipisin bir bakıma...
Cevap
4Cevap
Senin Kelimen: Cin!
Senin Kelimen: Cin!
Ooo galiba hayat okulu mezunu bir arkadaşla karşı karşıyayız. Evet sen hayat okulunu dereceyle bitirmiş, alem anabilim dalında doktora tezini yazıyorsun. Seni tufaya getirmenin mümkünatı yoktur, sen nelerini gördün hey gidi! Yer misin sen be! Tilki gibi kurnaz, kurt gibiyse fırsatçısın. Cin gibisin cin! Yanlış yapanaysa bonusun çarpman! Ayaklar denk alınacak, o kadar!
tşekkürler
Şen;
Sen bu hayat denilen zımbırtının kısa olduğunu öyle iyi biliyorsun ki... Bu yüzden arzularının peşinden koşmaktan çekinmiyorsun; ve hayatının her zerresinden zevk almayı iyi biliyorsun. Ayrıca kuralları/tabuları yıkmaktan da hiç çekinmezsin: Eğer o kurallar senin eğlencenin önüne geçiyorsa, onlara saygı duyman için hiçbir sebep yoktur. Tam bir sosyallik ve eğlence bombasısın pek tabii ki! Bu dünyayı dans pisti haline getirir ekvator çizgisinde moonwalk yaparsın sen. Çılgın!
Sen uzun kışın sonunda dağdan eriyip vadiye akan su gibi tertemiz, berrak ve saf bir kişiliğe sahipsin. İçinde kötülüğün zerresi dahi yok; çünkü kendini yıpratan ve tüketen ilişkilerden korudun. Etrafında hep kendin gibi olumlu, pozitif, oportünist insanları topladın. Kibarsın bir yandan da; şefkatli, nazik, ince. İnsanların kalbini kırmamak temel prensibin. Son olarak, hayatında ön yargı yok, ideal insan tipisin bir bakıma...
Bu kadar güzel yorumların başına konulur mu SAF kelimesi =(
valla bilemedim
TAŞ çıktı. Sen taşlığın, seksiliğin, çekiciliğin vücut bulmuş halisin. Ne yaparsan yap, ne kadar öyle olmamaya çalışırsan çalış, yapacak bir şey yok, sen taş meslek lisesi mezunusun. Diğer bir taraftan da insanlar senin yanında çok rahat ediyor; çünkü geniş, rahat ve umursamaz bir kişiliğin var. Sen bir ortama girdiğinde ise gözler sana çevrilmezse olmaz. Ateşlisin kısaca: Yanıyorsun Fuat Abi, hem de Çırağan Sarayı gibi :)
Senin Kelimen: Bal!
Sen acayip derecede tatlı bir şeysin yaa! O boncuk gözlerinle masum masum baktığın zaman kalpler tereyağ olur erir gider yok olur. Gözlerinden "+" işaretleri çıkıp tüm ortama huzur katar, gülüşünse kuzey yarım küreye bedel. Ya o hareketlerin... Kaç kalbi tarumar ettin o hareketlerinle, bir bilsen, ah bir bilsen!.. Sana kızmaksa imkansızdan daha imkansız; dünyanın en büyük haltını da işlesen, bir özür her şeyi sıfırlar, hiç şüphesiz!
bal mı güzelmiş
Senin Kelimen: Taş!
Sen taşlığın, seksiliğin, çekiciliğin vücut bulmuş halisin. Ne yaparsan yap, ne kadar öyle olmamaya çalışırsan çalış, yapacak bir şey yok, sen taş meslek lisesi mezunusun. Diğer bir taraftan da insanlar senin yanında çok rahat ediyor; çünkü geniş, rahat ve umursamaz bir kişiliğin var. Sen bir ortama girdiğinde ise gözler sana çevrilmezse olmaz. Ateşlisin kısaca: Yanıyorsun Fuat Abi, hem de Çırağan Sarayı gibi :)
beğendim ben bunu
iyi bak benim içim fesat o zman a mk çıktı :))
Cin cikti telefondayim kopya edemedim :)
tmama kanka sorun yok.))
Cin :DD korkmayin ama
Taş çıktım :)
Biliyodum hehhe:D
ahahha oyyyş kafa attım bak duvara
peki kanka çok sağol :))
öylede şimdi öyle desem de olmuyacak ne desem ki :))
kafamı karıştırdın ne yapamsam daha doğru olucak :)
Walferin hanım desek daha doğru lazım olur dedin diye :))
teşekkür ederim
Sen asil duygunun insanısın.. ASK ☺
aşk güzel :))
Taş çıktı :D
iyiymiş
Şen cikti
şen :))
Cin :)
eti cin gibi :))
tamam portakallı mı olsun :))
tmam kanka :))
Aşk :)
iyiymiş
A. m. k ♥
anlamı güzel banada o çıktı kanka :))
Cin.
iyiymiş :))
* ckti amk:):)
banada o çıktı
Cin 😱😱😱😱
cin mi çıktı anlamı nedir
Saf :)
güzel :))
Cin mi? tövbe :)
bileemdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar