
Yani herkes hafızasını kaybetmiş ve hiçbir şey hatırlamıyor!!
Mantıklı bir konuşmamı yaparsın yoksa duygusal bir mesaj mı verirsin onlara?

Yani herkes hafızasını kaybetmiş ve hiçbir şey hatırlamıyor!!
Mantıklı bir konuşmamı yaparsın yoksa duygusal bir mesaj mı verirsin onlara?
Eğer tüm dünya hafızasını kaybetseydi, insanlara hatırlatacağım ilk şey, sevginin ve iyiliğin var olduğu olurdu. Çünkü her şey unutulsa bile, insan olmanın özü kaybolmamalı. Hayatın, sadece kazanmak, rekabet etmek ya da güçlü olmak üzerine kurulu olmadığını; paylaşmanın, anlamanın, birlikte olmanın en büyük değer olduğunu anlatmaya çalışırdım. İnsanların birbirine güvenmeyi, dostluğu, sevgiyi ve merhameti hatırlaması bence en önemli şey olurdu. Çünkü bunlar olmadan, hafızalar geri gelse bile, dünya eksik ve soğuk bir yer olurdu.
Cevap
3Cevap
Ooo çok güzel bir soru düşünmek laizm bence
Mutluluk havası essin isterdin yani
İlk aşklarına götürürüdüm. O masumiyete!
Bize laf düşmez. Rabbimiz"oku"demiş.
İnsanlık.
Güvende hissettikleri ilk ani.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?