Zaman bir kaçkın, bizler onu kovalayanlar mıyız?

Yaşanıp geçmiş bir hayat var, neden sadece bir rüya gibi geliyor? Neden yaşananları gerçek gibi hissedemiyoruz yeniden? Neden hatırlamak ihtiyacı duyuyoruz? o kadar sorulacak sorular var, insan hangisini ne zaman soracağını bilmiyor, doğru zaman doğru mekanda olunca bunu anlayabilir miyiz peki?

Zaman bir kaçkın, bizler onu kovalayanlar mıyız?
Cevapla