Kişilik & Karakter Sağlak olan arkadaşlar sol elinizi de kullanabiliyor musunuz? _gunes__00 Takip Et Guru Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Terbiyesizleşmeyin !! Güncellemeler1 yıl Yemek yemek ve kâğıda yazı yazabilmek gibi sormak istediğim. Telefona herkes yazar. Sağlak olan arkadaşlar sol elinizi de kullanabiliyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Askiyasamak Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı. Merhaba, sağ elle dokunduğum kadar aktif veya etkin olmasa da kullanabiliyorum diyelim. 0 0 Yorumla
haşinama Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Evet kullanabiliyoruz o konuda kendimi geliştirdim arada tornavida vs bilerek o elimi kullana kullana 0 0 Yorumla
Blossom01 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Sol elimle liner çeke biliyorum önemli olan 😂 0 1 Yorumla _gunes__00 1 yıl Ne güzel 😊 Yorumla
Zakanaツ Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 376 cevap paylaştı. Her iki elimi de kullanıyorum mesala bu yorumu iki elimi kullanarak yazdım 0 2 Yorumla _gunes__00 1 yıl Yemek yiyebilir misin veya yazı yazabilir misin kâğıda? Yorumla Zakanaツ 1 yıl Yemek yiyebilirim iki elimle de ama yazıyı sadece sağ ile yazabilirim istesem sollada yazarım ama pek düzgün olmaz Yorumla
sk_34 Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 96% 1 yıl Nerdeyse hiç kullanamıyorum. Sen kullanabiliyor musun? 0 22 Yorumla _gunes__00 1 yıl Evet Yorumla _gunes__00 1 yıl Sağ elim kadar düzgün olmuyor yaptığım iş ama kullanabiliyorum. Yorumla sk_34 1 yıl Bi ara uğraştım ama baya zor. Yorumla _gunes__00 1 yıl Beyin lobu ile alakalı. Demek ki sağ lob gelişmiş. Yorumla sk_34 1 yıl Eskiden kullanıyordum sol eli de baya Yorumla _gunes__00 1 yıl O zaman uğraşsan yine kullanırsın Yorumla sk_34 1 yıl Vakit yok daha ona ayıracak. Sen ne iş yapıyosun Yorumla _gunes__00 1 yıl Kahvaltı yapıyorum. Buyur gel. 😂 Yorumla sk_34 1 yıl Afiyet olsun. Ankara daysan olabilir :) Yorumla _gunes__00 1 yıl Teşekkür ederim. Biraz hayâl gücü…😊 Yorumla sk_34 1 yıl Ne gibi :) Yorumla _gunes__00 1 yıl Şurada var sayıyoruz. 😂😂 Yorumla sk_34 1 yıl Var saymalık bi durum yok kahvaltıyı severim :) yapmıyor olsaydın ben de davet ederdim dışarda kahvaltıya :) Yorumla _gunes__00 1 yıl Teşekkür ederim de Ankara’da olmadığım için var saydım. Yorumla _gunes__00 1 yıl Düşünmen yeter.😊 Yorumla sk_34 1 yıl Bunu 3 mesaj önce söyleyebilirdin :) İstanbul fa mısın? Yorumla _gunes__00 1 yıl Yok Karadeniz tarafı Yorumla sk_34 1 yıl Hmm laz mısın? Yorumla _gunes__00 1 yıl Tamamı laz değil Yorumla sk_34 1 yıl Ahahaha trebzon trebzonn Yorumla _gunes__00 1 yıl Trabzonlu değilim, Orta Karadeniz tarafındayım ve burada Laz yok. Yorumla sk_34 1 yıl Sen bi gelsene takibe Yorumla
_Mor_Bulut_ Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Mecbur kalırsam kullanabiliyorum diğer elim yaralandığında falan 1 0 Yorumla
Toval Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Yazı yazmada ve yemek yemede kullanamıyorum.. 0 0 Yorumla
britella Takip Et Xper 3 Yaş: 21 1 yıl Ben solağım ama kendi çabamla sağ elime de alıştım ikisini de kullanabiliyorum 0 0 Yorumla
johnrocco44 Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 624 cevap paylaştı. yazı yazarken hariç kullanıyorum 0 0 Yorumla
fatih__33 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 1 yıl Daha ilginç sorular sorsan 0 2 Yorumla _gunes__00 1 yıl Beğenmiyorsan beğendiğin sorulara yanıt verebilirsin Yorumla fatih__33 1 yıl Güzel cevap Yorumla
ƊØLƲNÂƳ Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı. Ben kullanamıyorum.. 0 0 Yorumla
Kralbop Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Asla 😀😀 0 0 Yorumla
umutymw Takip Et Master Yaş: 29 , eic 30% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Çok az 0 0 Yorumla
umut0097 Takip Et Yoda Yaş: 28 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 363 cevap paylaştı. Evet 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Merhaba, sağ elle dokunduğum kadar aktif veya etkin olmasa da kullanabiliyorum diyelim.
Evet kullanabiliyoruz o konuda kendimi geliştirdim arada tornavida vs bilerek o elimi kullana kullana
Sol elimle liner çeke biliyorum önemli olan 😂
Ne güzel 😊
Her iki elimi de kullanıyorum mesala bu yorumu iki elimi kullanarak yazdım
Yemek yiyebilir misin veya yazı yazabilir misin kâğıda?
Yemek yiyebilirim iki elimle de ama yazıyı sadece sağ ile yazabilirim istesem sollada yazarım ama pek düzgün olmaz
Nerdeyse hiç kullanamıyorum. Sen kullanabiliyor musun?
Evet
Sağ elim kadar düzgün olmuyor yaptığım iş ama kullanabiliyorum.
Bi ara uğraştım ama baya zor.
Beyin lobu ile alakalı. Demek ki sağ lob gelişmiş.
Eskiden kullanıyordum sol eli de baya
O zaman uğraşsan yine kullanırsın
Vakit yok daha ona ayıracak. Sen ne iş yapıyosun
Kahvaltı yapıyorum. Buyur gel. 😂
Afiyet olsun. Ankara daysan olabilir :)
Teşekkür ederim. Biraz hayâl gücü…😊
Ne gibi :)
Şurada var sayıyoruz. 😂😂
Var saymalık bi durum yok kahvaltıyı severim :) yapmıyor olsaydın ben de davet ederdim dışarda kahvaltıya :)
Teşekkür ederim de Ankara’da olmadığım için var saydım.
Düşünmen yeter.😊
Bunu 3 mesaj önce söyleyebilirdin :) İstanbul fa mısın?
Yok Karadeniz tarafı
Hmm laz mısın?
Tamamı laz değil
Ahahaha trebzon trebzonn
Trabzonlu değilim, Orta Karadeniz tarafındayım ve burada Laz yok.
Sen bi gelsene takibe
Mecbur kalırsam kullanabiliyorum diğer elim yaralandığında falan
Yazı yazmada ve yemek yemede kullanamıyorum..
Ben solağım ama kendi çabamla sağ elime de alıştım ikisini de kullanabiliyorum
evet rahat kullanıyorum
Mastürbasyon yaparken
Tuvalet te kullanıyorum
yazı yazarken hariç kullanıyorum
Evet ama neyde olduguna gore degisiyor
Yok hayir çok az kullanabiliyorum
Daha ilginç sorular sorsan
Beğenmiyorsan beğendiğin sorulara yanıt verebilirsin
Güzel cevap
Evet
Ben kullanamıyorum..
Evet
Evet
Asla 😀😀
Çok az
Evet hemde video ızlerken harıka kullanuyorum
Evet
Evet.
Kullanıyorum