Güncellemeler
1 yıl
Yanlış anlamayın aşırı uzun kızlar güzel demiyorum aşırı uzunda kötü aşırı kısa da kötü bence orta boylu kızlar ideal
1 50 likler çirkin duruyor bence etrafta görüyorum boyları kısa olduğu için kafaları kocaman duruyor eğer zayıflarsa lolipop gibi dolanıyorlar ortada ama az bişey bile kilo alsalar bu seferde kötü duruyor boy kısa olduğundan yaşlanınca zaten kilo alacaklar her türlü dezavantaj yani onun yerine 1 65+ kızlar daha iyi ve orantılı duruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
boy önemli değildir. ben boya göre insan ayırmam
ben bi kizdan cok hoslanmistim 1.48 boyu 35 kilosu vardi ama bana bakmadi hala icimde uktedir off offff karim olsa kucagimdan indirmezdim onu
Yani çocuk boyunda ve çocuk kilosunda olanlardan hoşlanıyorsun ilginç
aynen oyle kudurdun bakiyorum uzun sırık
Pedofili yatkınlığın var diye mi kudurucam ben orta böyleyim amcacım senin gibileri sokaktan toplamaları lazım
senin zihnin kirli teyzecim senin gibilerden hoslanmayan herkes kotudur zaten ksjdksjs
Kendin itiraf ettin çocuk boyunda ve çocuk kilosunda olanlardan hoşlanıyorum diye böyle olanların pedofili yatkınlığı olduğu bilimsel bir gerçek iğreniyorum sizin gibi yaratıklardan
tamam kajdskjsks
Minyon sevenler pedofilidir duyrulur cumle aleme kshdksjs
1 48 boy 35 kilo minyon olmuyor çocuk boyu ve çocuk kilosunda büyük ihtimal çocuktur da senin gibi hilkat garibeleri anca çocuk ve hayvanlara gücü yeter zaten ıyyy midem bulandı defol
ya amin oglu 19 yasindaki kiz mi cocuk oluyor bi sektir git. senin gibi siriklardan hoslanmiyorum diye pedo olmuyorum. ayrica mantiga bak vajinasi olanla evleniyoruz diye o zaman her kiz cocugunda var o zaman tum erkekler pedo. Kafasina soktugum beyinsizi
Ben 1 67 boyunda sırık olmuyorum sen çocuk fiziğinde olanlardan hoşlanıyorsun diye sana sırık gelebilirim genelde çocuklar 1 40 lı boylarda ve 30'lu kilolarda olur pis sapk seni demek ki ne kadar ufaksa seninki anca o boy ve kilodakiler seni kesiyor iğrenç seni çocuklardan uzak dur
napalim sizde buyuk diye tutturuyorsunuz biz seyi kucuk olanlarda boyle oluyoruz işte 😪😪😪
Çocuklardan uzak dur yeter ki git damacanayla falan takıl
damacana filan bana buyuk geliyor baska bi onerin var mi
İlla pedo olucam dşyon yani
napiyim küçük ama senin gibi sirik kizlarin elinde kaybolur benimki
tamam kendin itiraf ettin
evet dedektif gibi oldugun icin itiraf etmek zorunda kaldim 😪
150 bacak boyu sıkıntılıdır 160 altına inmemek lazım...
kimsenin boy elinde değil gereksiz yere konuşmanın alemi yok
iyi oluyor ideal cep boy
Uzun kızlı boy detected
1 67 boy orta sayılıyor amca herkes sizin gibi kısa olcak diyennişey yok
Amca senin babandır. Üstelik senden uzunum
Ama anca cücelere yetecek kadar şeyin var belli sen de sönük bi tipsin demek ki
Ne arıyon bilmiyorum ama kaşıntın olduğu belli.
Ezkleri kudurtmak en büyük hobim
Senden uzunum ve senin boyundakiler de hoşuma gidiyor açıkçası ama niye sataşıyon deli misin 😄
Kendin kudurmuşsun aşko ❤️🔥
Ben de öyle düşünüyorum (1.57)
kucakta olması belki kalçası göğüsleri güzeldir
Ya atasözü bile şeyin iyisi kısada olur diye😂😂
Tatlı oluyorlar bazısı seksi oluyor
İnsanlara cüce demen hiç hoş bir davranış değil
Fizikleri seksi