Cüce boylu kızların neresi avantajlı geliyor insanlara anlamıyorum?

1 50 likler çirkin duruyor bence etrafta görüyorum boyları kısa olduğu için kafaları kocaman duruyor eğer zayıflarsa lolipop gibi dolanıyorlar ortada ama az bişey bile kilo alsalar bu seferde kötü duruyor boy kısa olduğundan yaşlanınca zaten kilo alacaklar her türlü dezavantaj yani onun yerine 1 65+ kızlar daha iyi ve orantılı duruyor

Güncellemeler
1 yıl
Yanlış anlamayın aşırı uzun kızlar güzel demiyorum aşırı uzunda kötü aşırı kısa da kötü bence orta boylu kızlar ideal
Cüce boylu kızların neresi avantajlı geliyor insanlara anlamıyorum?
Cevapla